Sposób doręczenia dokumentów elektronicznych
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Starostwa Powiatowego w Sejnach
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Starostwie Powiatowym w Sejnach uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.
Adres elektronicznej skrzynki podawczej Starostwa Powiatowego w Sejnach:
https://cu.wrotapodlasia.pl/CU.Public/KUP/Search?uId=10075
Akceptowane dokumenty dostarczone elektronicznie - Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766).
Dokumenty elektroniczne aby miały moc prawną muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
Metryka strony