Sposób doręczenia dokumentów elektronicznych

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Starostwa Powiatowego w Sejnach

 

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Starostwie Powiatowym w Sejnach uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.


Adres elektronicznej skrzynki podawczej Starostwa Powiatowego w Sejnach:

https://cu.wrotapodlasia.pl/CU.Public/KUP/Search?uId=10075

Akceptowane dokumenty dostarczone elektronicznie - Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766).

Dokumenty elektroniczne aby miały moc prawną muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym.

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Elżbieta Palanis

Wprowadzający: Elżbieta Palanis

Data wprowadzenia: 2006-08-17

Data modyfikacji: 2015-11-26

Opublikował: Elżbieta Palanis

Data publikacji: 2006-08-17