prot_s_24_2012

 

PROTOKÓŁ NR XXIV/ 12

Rady Powiatu Sejneńskiego

z dnia 28 września 2012 r.

 

Obrady XXIV Sesji Rady Powiatu rozpoczęły się o godz. 12.00, a zakończyły się o godz. 13.20. Odbyły się one w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sejnach przy ul. Piłsudskiego 34.

 

Ad. pkt. 1.

 

Przewodniczący Rady – Pan Józef Miszkiel powitał Radnych i przybyłych Gości. Stwierdził prawomocność obrad na podstawie listy obecności radnych – obecnych radnych na XXIV Sesji – 13; nieobecna Pani Lucyna Fidrych oraz Pan Ryszard Grzybowski (listy obecności stanowią zał. nr 1 i 2).

 

Ad. pkt. 2. Przyjęcie porządku obrad.

 

      Przewodniczący Rady przedstawił porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Wystąpienie zaproszonych Gości.
  4. Informacja Starosty Sejneńskiego z działalności międzysesyjnej Zarządu Powiatu.
  5. Interpelacje i zapytania radnych.
  6. Przyjęcie Protokołu Nr XXIII/12.
  7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie nadania Statutu Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Sejnach.
  8. Funkcjonowanie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sejnach – analiza udzielonych świadczeń zdrowotnych i sytuacji ekonomicznej zakładu.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu Sejneńskiego na 2012 r.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Sejneńskiego na lata 2012-2027.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Wojewodą Podlaskim dotyczącego realizacji projektu „Czuję się bezpiecznie w mojej szkole”.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia Dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Sejnach od obowiązku realizacji tygodniowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych  w roku szkolnym 2012/2013.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Sejneńskim.
  14. Informacja Zarządu Powiatu w Sejnach o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2011/2012.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych warunków umarzania w całości lub w części, łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstępowania od ustalenia opłaty za pobyt dziecka przebywającego w pieczy zastępczej.
  16. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
  17. Wolne wnioski i oświadczenia.
  18. Zamknięcie obrad.

 

W głosowaniu nad przyjęciem porządku obrad udział wzięło 13 radnych: 13 radnych głosowało za przyjęciem porządku obrad, głosów wstrzymujących się i przeciwnych nie było.

 

Ad. pkt. 3. Wystąpienie zaproszonych Gości.

 

            Pan G. Zubowicz – Sołtys Wsi Posejny podziękował Panu Staroście za wykonanie chodnika przy ul. Słowackiego. Zapytał też, kiedy odbędzie się Walne Stowarzyszenia Sołtysów Powiatu Sejneńskiego, ponieważ w czerwcu minął rok od ostatniego spotkania.

 

            Przewodniczący Rady Powiatu zapytał Pana W. Kwaterskiego – Radnego Sejmiku Województwa o postęp prac przy remoncie drogi Suwałki – Sejny.

 

            Pan W. Kwaterski – Radny Sejmiku Województwa Podlaskiego wyjaśnił, że są zapewnienia Pana Dworzańskiego, że nie ma obaw, co do realizacji tego zadania, ewentualnie inwestycja może być dwuetapowa. Obecnie wydawana jest decyzja środowiskowa przez RDOŚ i późną jesienią albo zimą ogłoszony będzie przetarg. Pan Radny wyjaśnił, że nawet jeśli inwestycja będzie dwuetapowa, to rozpocznie się od Sejn.

 

            Pan Starosta wyjaśnił, że chodnik został wykonany z materiałów, które były w posiadaniu Powiatu i wykonany został przez pracowników PZD. W ten sposób  został poprawiony wizerunek. Odnośnie Walnego Stowarzyszenia Sołtysów Powiatu Sejneńskiego, to takie spotkanie ma się odbyć raz w roku i za to odpowiada Zarząd Stowarzyszenia. Pan Starosta dodał, że porozmawia na ten temat z Prezesem Stowarzyszenia.

 

Ad. pkt. 4. Informacja Starosty Sejneńskiego z działalności międzysesyjnej Zarządu Powiatu.

 

01.08.2012 r.

  • XIX Międzynarodowy Festiwal Organowy Młodych – Msza Św. oraz Koncert (Pan Wicestarosta).

 

02.08.2012 r.

  • Spotkanie z przedstawicielami Festiwalu Organowego Młodych, Sejny (Pan Wicestarosta).

 

06.08.2012 r.

  • Spotkanie z Kierownikiem ODR, Panem D. Łostowskim,
  • Spotkanie z Wójtem Gminy Sejny,
  • Spotkanie z Dyrektorem ZSO Sejny, Panem A. Małkińskim,
  • Posiedzenie Rady LGD „Sejneńszczyzna”.

 

08.08.2012 r.

  • Spotkanie z Panią M. Karpowicz, „Przegląd Sejneński”,
  • Omówienie arkusza organizacyjnego ZSO,
  • Spotkanie z mieszkańcami Krasnopola w sprawie odwodnienia ulic. Pan Starosta dodał, że odwodnienie będzie wykonane w miesiącu październiku.
  • Bezpieczeństwo na drogach powiatowych i wojewódzkich.

 

09.08.2012 r.

  • Spotkanie z Dyrektorem SP ZOZ Sejny, Panem W. Kwaterskim,
  • Spotkanie z Panem Wiesławem Sienkiewiczem w sprawie utworzenia spółdzielni socjalnych.

 

10.08.2012 r.

  • Posiedzenie Rady LGD „Sejneńszczyzna”,
  • Spotkanie z Panem Pieczulisem oraz Dyrektorem SP ZOZ Sejny, Panem W. Kwaterskim.

 

11.08.2012 r.

  • Letni Piknik z MLEKPOL- em”, Grajewo.

 

12.08.2012 r.

  • „Dni Puńska – Zielna 2012” – „Święto chleba, miodu i mleka”, Oszkinie (Pan Starosta oraz Pan Wicestarosta).

 

13.08.2012 r.

  • Spotkanie z Dyrektorem ZSO, Panem  A. Małkińskim i Wicedyrektor ZSO, Panią J. Nowalską odnośnie aneksu do arkusza organizacyjnego,
  • Spotkanie z Minister, Panią B. Kudrycką,
  • Spotkanie z przedstawicielami firmy ELTEL,
  • Spotkanie z Burmistrzem Miasta Sejny, Panem J. S. Kapem,
  • Spotkanie z Wójtem Gminy Krasnopol w sprawie Dożynek.

 

14.08.2012 r.

  • XVII Sesja Rady Gminy Krasnopol,
  • Spotkanie z Dyrektorem Ośrodka Kultury, Panem D. Tomczykiem w sprawie nagłośnienia Dożynek i występu zespołów Ośrodka Kultury.

 

15.08.2012 r.

  • „Dni Puńska – Zielna 2012” (Pan Starosta, Pan Wicestarosta oraz Pan Przewodniczący Rady).

 

17.08.2012 r.

  • Powiatowe Forum Pszczelarskie – Sejny,
  • Spotkanie z organizatorami Mistrzostw Polski Kobiet Pentaque, „Klub Sportowy Pentaque”.

 

18.08.2012 r.

  • Otwarcie zawodów Pentaque w Gibach (Pan Starosta oraz Pan Przewodniczący Rady),
  • Święto Mleka w Olecku.

 

19.08.2012 r.

  • Wręczenie pucharów w finale Mistrzostw Kobiet w Pentaque (Pan Starosta oraz Pan Przewodniczący Rady).

 

20.08.2012 r.

  • Spotkanie z Wójtami Gmin Powiatu Sejneńskiego,
  • Spotkanie z Panem Milanowskim,
  • Spotkanie z Dyrektorem PUP w Sejnach oraz osobami bezrobotnymi.

 

21.08.2012 r.

  • Podpisanie projektów, Urząd Marszałkowski w Białymstoku.

 

22.08.2012 r.

  • Spotkanie z Komendantem KPP w Sejnach w sprawie kierowania na badania lekarskie (Pan Starosta oraz Pan Sekretarz),
  • Odbiór drogi Widugiery (Pan Wicestarosta),
  • Spotkanie z SG w sprawie oczyszczenia pasa kontrolnego oraz spotkanie z Dyrektor PUP, Panią W. Myszczyńską i Panem M. Jagłowskim,
  • Spotkanie z Panią M. Karpowicz, „Przegląd Sejneński”,
  • Spotkanie z Panem Przewodniczącym Rady Powiatu oraz Dyrektorem SP ZOZ, Panem W. Kwaterskim.

 

23.08.2012 r.

  • Spotkanie z Panem Nazarukiem,
  • Ogólnokrajowy konkurs „Bezpieczne gospodarstwo rolne”, Białystok. Pan Starosta dodał, że z terenu Powiatu Sejnenskiego III miejsce zajęli Państwo Czarnieccy ze Żłobina.
  • Rajd rowerowy Alytus (Pan Starosta, Pan Wicestarosta, Pani H. Pawlukanis).

 

24.08.2012 r.

  • Komisja Egzaminacyjna na stopień nauczyciela mianowanego,
  • Przegląd drogi Puńsk – Szołtany (Pan Wicestarosta, Pani H. Pawlukanis, Pani A. Sidor). Pan Starosta dodał, że na tej drodze został zlikwidowany garb.

 

27.08.2012 r.

  • Spotkanie z Dyrektorem ZSO w Sejnach, Panem A. Małkińskim,
  • Spotkanie z Burmistrzem Miasta Sejny w sprawie organizacji Dożynek Powiatowych,
  • Spotkanie z Wójtem Gminy Giby, Panem J. Kramnicz,
  • Komisja Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego – PZD Sejny (Pan Sekretarz),
  • Spotkanie z Wójtem Gminy Krasnopol,
  • BARKA – PUP Sejny,
  • Spotkanie z Panem Macocha w sprawie budowy mostu w Maćkowej Rudzie.

 

28.08.2012 r.

  • Konkurs na Zastępcę Dyrektora SP ZOZ Sejny (Pan Starosta oraz Pan Wicestarosta),
  • Spotkanie z Dyrektorem ZSCKR Sejny, Panem H. Wydrą,
  • Spotkanie z Dyrektorem ZSO Sejny oraz Panem J. Łuba.

 

29.08.2012 r.

  • Spotkanie z Nadleśniczym Głębokiego Brodu, Panem T. Wilczyńskim w sprawie uczestnictwa w Dożynkach Powiatowych.

 

30.08.2012 r.

  • Spotkanie LGD „Sejneńszczyzna”, na tym spotkaniu zatwierdzono wnioski do pozyskania środków.

 

31.08.2012 r.

  • Spotkanie z Burmistrzem Miasta Sejny,
  • Sesja Rady Miasta Sejny (Pan Przewodniczący Rady),
  • Spotkanie z Dowódcą Jednostki w Suwałkach,
  • Spotkanie z przedsiębiorcami.

 

03.09.2012 r.

  • Konferencja „Nadzór organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej nad bezpieczeństwem żywności”, Sejny. Pan Starosta pogratulował Pani Irenie Grygucis organizacji tej konferencji.
  • Rozpoczęcie roku szkolnego LO w Puńsku (Pan Wicestarosta).

 

04.09.2012 r.

  • Spotkanie z Panią Prezes GS w Sejnach,
  • Spotkanie w sprawie Dożynek Powiatowych ze Starostą i Starościną Dożynek,
  • Spotkanie z Prezesem Wojciechowskim,
  • Opisy Sejny.

 

05.09.2012 r.

  • Uroczyste przekazane KPP w Sejnach radaru przez WORD,
  • Spotkanie z Kierownikiem PZD oraz Panią B. Łuba.

 

06.09.2012 r.

  • Konferencja „Bezpieczeństwo w ruchu drogowym na terenie województwa podlaskiego”, Białystok.

 

09.09.2012 r.

  • IV Dożynki Powiatu Sejneńskiego.

 

11.09.2012 r.

  • Powiatowa Rada Zatrudnienia (Pan Wicestarosta).

 

15.09.2012 r.

  • Uroczystość Jubileuszu 75 urodzin Tomasa Venclovy.

 

17.09.2012 r.

  • BARKA (Pan Wicestarosta). Pan Starosta dodał, że napisany został projekt i prawdopodobnie już w listopadzie powstanie pierwszy CIS na terenie Gminy Giby co zostało zainicjowane przez LGD.
  • Spotkanie z Radą Rodziców i nauczycielami ZSO Sejny.

 

18.09.2012 r.

  • Spotkanie dotyczące budowy linii elektroenergetycznej, Ełk – Granica RP - Suwałki.

 

21.09.2012 r.

  • Spotkanie konsultacyjne dotyczące obszaru NATURA 2000 Pojezierze Sejneńskie, Nadleśnictw Pomorze (Pan M. Nowel).

 

24.09.2012 r.

  • Sesja Rady Gminy Puńsk (Pan Wicestarosta),
  • Spotkanie z Kierownikami jednostek w sprawie wprowadzenia kontroli zarządczej.

 

25.09.2012 r.

  • Spotkanie z Wojewodą Podlaskim, rozmawiano na temat środków na CIS.
  • Spotkanie z przewoźnikami na temat stanu dróg. Na tym spotkaniu padły stwierdzenia, że należałoby wznowić przejazd przez byłe przejście graniczne w Ogrodnikach dla pojazdów ciężarowych. Pan Starosta dodał, że będzie organizował spotkanie z Dyrektorem Dróg Krajowych i Autostrad, aby szukać rozwiązania tego problemu. W chwili obecnej przewoźnicy za przeładowany transport płacą 350 zł i Policja nic więcej nie może zrobić.

 

27.09.2012 r.

  • Posiedzenia Komisji Stałych Rady Powiatu Sejneńskiego.

 

28.09.2012 r.

  • Oględziny inwestycji budowy mostu w Maćkowej Rudzie, który już od najbliższego poniedziałku już zostanie otwarty dla mieszkańców.
  • Posiedzenie Zarządu Powiatu Sejneńskiego.

 

Ad. pkt. 5. Interpelacje i zapytania radnych.

 

            Pan A. Baudzis poprosił o naprawę odcinka drogi od wiaduktu do Puńska, ponieważ tam są ogromne wyrwy i jeśli tego przed zimą się nie naprawi, to po zimie będzie jeszcze bardziej zniszczona. Ponadto wyrwy są bardzo niebezpieczne.

 

            Pan Starosta powiedział, że sprawdzi stan tej drogi.

 

Ad. pkt. 6. Przyjęcie protokołu Nr XXIII/12 Sesji Rady Powiatu Sejneńskiego.

 

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie protokół Nr XXIII/12 Sesji Rady Powiatu Sejneńskiego.

 

W głosowaniu nad przyjęciem protokołu udział wzięło 13 radnych: 13 radnych głosowało za przyjęciem porządku obrad, głosów przeciwnych i wstrzymujących się nie było.

Protokół Nr XXIII/12 został przyjęty.

 

Ad. pkt. 7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie nadania Statutu Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Sejnach.

 

Przewodniczący Rady odczytał projekt uchwały.

Uwag nie wniesiono.

 

W głosowaniu nad projektem głosowało 13 radnych: 13 radnych głosowało za przyjęciem uchwały, głosów przeciwnych oraz wstrzymujących się nie było.

 

W wyniku głosowania podjęto Uchwałę XXIV/189/12 z dnia 28 września 2012 r. zmieniającą uchwałę w sprawie nadania Statutu Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Sejnach / zał. nr 3 /.

 

Ad. pkt. 8. Funkcjonowanie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sejnach – analiza udzielonych świadczeń zdrowotnych i sytuacji ekonomicznej zakładu /zał. nr 4/.

 

Do informacji uwag nie wniesiono.

 

Ad. pkt. 9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu Sejneńskiego na 2012r.

 

            Przewodniczący Rady odczytał projekt uchwały.

Uwag do projektu uchwały nie wniesiono.

 

W głosowaniu nad projektem głosowało 13 radnych: 13 radnych głosowało za przyjęciem uchwały, głosów przeciwnych oraz wstrzymujących się nie było.

 

W wyniku głosowania podjęto Uchwałę XXIV/190/12 z dnia 28 września 2012 r. w sprawie zmian w budżecie Powiatu Sejneńskiego na 2012 r. /zał. nr 5/.

 

Ad. pkt. 10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Sejneńskiego na lata 2012-2027.

 

Przewodniczący Rady odczytał projekt uchwały.

Uwag do projektu uchwały nie wniesiono.

 

W głosowaniu nad projektem głosowało 13 radnych: 13 radnych głosowało za przyjęciem uchwały, głosów przeciwnych oraz wstrzymujących się nie było.

 

W wyniku głosowania podjęto Uchwałę XXIV/191/12 z dnia 28 września 2012 r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Sejneńskiego na lata 2012 – 2027  /zał. nr 6/.

 

Ad. pkt. 11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Wojewodą Podlaskim dotyczącego realizacji projektu „Czuję się bezpiecznie w mojej szkole”.

 

Przewodniczący Rady odczytał projekt uchwały.

 

Uwag do projektu uchwały nie wniesiono.

 

W głosowaniu nad projektem głosowało 13 radnych: 13 radnych głosowało za przyjęciem uchwały, głosów przeciwnych oraz wstrzymujących się nie było.

 

W wyniku głosowania podjęto Uchwałę XXIV/192/12 z dnia 28 września 2012 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Wojewodą Podlaskim dotyczącego realizacji projektu „Czuję się bezpiecznie w mojej szkole” /zał. nr 7/.

 

Ad. pkt. 12. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia Dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Sejnach z obowiązku realizacji zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych w roku szkolnym 201/2013.  

 

Przewodniczący Rady odczytał projekt uchwały.

Uwag do projektu uchwały nie wniesiono.

 

W głosowaniu nad projektem głosowało 13 radnych: 13 radnych głosowało za przyjęciem uchwały, głosów przeciwnych oraz wstrzymujących się nie było.

 

W wyniku głosowania podjęto Uchwałę XXIV/193/12 z dnia 28 września 2012 r. w sprawie zwolnienia Dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Sejnach z obowiązku realizacji zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych w roku szkolnym 2012/2013 /zał. nr 8/.

 

Ad. pkt. 13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Sejneńskim.  

 

Przewodniczący Rady odczytał projekt uchwały.

Uwag do projektu uchwały nie wniesiono.

 

W głosowaniu nad projektem głosowało 13 radnych: 13 radnych głosowało za przyjęciem uchwały, głosów przeciwnych oraz wstrzymujących się nie było.

 

            W wyniku głosowania podjęto Uchwałę XXIV/194/12 z dnia 28 września 2012 r. w sprawie ustalenia planu sieci szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Sejneńskim /zał. nr 9/.

 

Ad. pkt. 14. Informacja Zarządu Powiatu o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2011/2012 /zał. nr 10/.

 

Uwag do informacji nie wniesiono.

 

Ad. pkt. 15. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych warunków umarzania w całości lub w części, łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstępowania od ustalenia opłaty za pobyt dziecka przebywającego w pieczy zastępczej.

 

         Przewodniczący Rady przedstawił projekt uchwały.

         Uwag do projektu uchwały nie wniesiono.

 

W głosowaniu nad projektem głosowało 13 radnych: 13 radnych głosowało za przyjęciem uchwały, głosów przeciwnych oraz wstrzymujących się nie było.

 

         W wyniku głosowania podjęto Uchwałę XXIV/195/12 z dnia 28 września 2012 r.  w sprawie szczegółowych warunków umarzania w całości lub w części, łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstępowania od ustalenia opłaty za pobyt dziecka przebywającego w pieczy zastępczej/zał. nr 11/.

 

Ad. pkt. 16. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

 

W tym punkcie głosu nie zabierano, ponieważ na apel Pana A. Baudzisa, Pan Starosta udzielił odpowiedzi w punkcie 5.

 

Ad. pkt. 17. Wolne wnioski i oświadczenia.

 

         Pan Starosta pogratulował Panu W. Kwatreskiemu – Dyrektorowi SP ZOZ w Sejnach za dobry wynik finansowy Szpitala, który powoduje, że nie ma zagrożenia przekształceniem.

         Pan Starosta dodał, że w dniu dzisiejszym odbyło się posiedzenie Zarządu Powiatu, na którym podjęto decyzję o złożeniu wniosku do „Schetynówek”, gdzie będzie wykonany chodnik przy ul. Konopnickiej w Sejnach oraz chodnik w Krasnopolu. W tej chwili Powiatu nie stać na większą inwestycję w ramach „Schetynówek”. W kolejnych okresach będą składane wnioski na wykonanie kolejnych chodników – w Gibach, Puńsku. W tym roku na ukończeniu jest realizacja inwestycji budowy mostu w Maćkowej Rudzie. Od poniedziałku będzie otwarty dla okolicznych mieszkańców, aby mogli wykonywać prace polowe. Zalany został bruk w Bubelach, na ukończeniu jest też remont chodnika przy ul. Mickiewicza. Pan Starosta wyjaśnił, że sprawdzał sprawę zajęcia pasa drogowego przez PDM przy budowie ronda. Nie można za to pobrać opłaty, gdyż PDM zajmuje wyłącznie pas drogowy, który został im przekazany na czas wykonania inwestycji. Planowane jest wykonanie chodnika wzdłuż terenu ZSO w Sejnach, to nie będą wielkie środki i przy wykorzystaniu naszych pracowników zostanie to wykonane. Pan Starosta powiedział, że Powiat przekaże dla Gminy Krasnopol budynek po byłym posterunku Policji. Tam zostały wykupione dwa lokale mieszkalne. Pan Starosta dodał, że w Krasnopolu w miesiącu październiku zostanie wykonanie odwodnienie oraz będą wyczyszczone studzienki.

Pan Starosta przypomniał, że do 15 października br. przyjmowane są wnioski o ujęcie zadań  w budżecie Powiatu na 2013 r.

         Pan Starosta powiedział, że Walne Stowarzyszenia Sołtysów Powiatu Sejneńskiego, według Statutu musi się odbyć raz w roku kalendarzowym.

 

         Przewodniczący Rady powiedział, że ani Radnych Powiatu ani zaproszonych na Sesję Gości nie interesuje sprawa Stowarzyszenia Sołtysów. Zasugerował Panu G. Zubowiczowi – Sołtysowi Wsi Posejny, aby zapoznał się ze Statutem Stowarzyszenia.

 

         Pan R. Witkowski – Wicestarosta Sejnenski powiedział, że 18 września odbyło się spotkanie samorządowców na temat linii przesyłowej oraz VIA BALTICA. Na tym spotkaniu postanowiono podpisać porozumienie o współpracy samorządów, kolejne spotkanie odbędzie się w Plecku.

 

         Pan G. Zubowicz – Sołtys Wsi Posejny poinformował o dziurach na przystanku w Sejnach.

 

         Pan Starosta powiedział, że zajmie się tą sprawą. Pan Starosta zaprosił też na Targi Expo 2012.

 

         Pan R. Witkowski – Wicestarosta Sejneński powiedział, że TARGI EXPO odbędą się w dniach 5-6 października br. w Sejnach; organizatorem jest Lokalna Grupa Rybacka. Udział w Targach jest bezpłatny, będzie ponad 100 wystawców.

 

Ad. pkt. 18. Zamknięcie obrad.

 

Przewodniczący Rady podziękował za przybycie i zakończył obrady wypowiadając słowa „Zamykam obrady XXIV Sesji Rady Powiatu”.

 

Na tym protokół zakończono.

 

         Protokołowała                                                                                Przewodniczył

                 Katarzyna Mikłaszewicz                                                                       Józef Miszkiel

Metryka strony

Udostępniający: Biuro Rady Powiatu

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Mikłaszewicz

Wprowadzający: Katarzyna Mikłaszewicz

Data wprowadzenia: 2012-10-26

Data modyfikacji: 2012-10-26

Opublikował: Katarzyna Mikłaszewicz

Data publikacji: 2012-10-26