zimowe_utrzymanie_drog_10.2013

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl

 

Sejny: Usługa zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach polegające na odśnieżeniu dróg oraz zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20% mieszanki piaskowo-solnej
Numer ogłoszenia: 416922 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny, woj. podlaskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach polegające na odśnieżeniu dróg oraz zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20% mieszanki piaskowo-solnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach polegające na odśnieżeniu dróg oraz zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20% mieszanki piaskowo-solnej.Ze względu na konieczność szybkiego reagowania w chwili wystąpienia trudnych warunków zimowych oraz niewystarczającą liczbą oferentów w tej branży dokonuje się podziału zamówienia na części. Zadanie nr 1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny -zwalczanie śliskości zimowej 20% mieszanką piaskowo-solną.Zadanie obejmuje usługę zwalczania śliskości zimowej dróg powiatowych powiatu sejneńskiego oraz o ile zajdzie taka konieczność, uprzednie odśnieżanie przed sypaniem. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Piaskarko-solarka samochodowa o ładowności min. 6 t. poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną z materiałów wykonawcy. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej: 212 t. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej z uprzednim odśnieżeniem: 134 t. Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 2 jednostka. Zadnie nr 2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - odśnieżanie. Zadanie obejmuje usługę odśnieżania dróg powiatowych w powiecie sejneńskim. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Nośnik-samochód ciężarowy z pługiem jednostronnym i pługiem dwustronnym (czołowy) w zależności od potrzeb zamawiającego. Dopuszcza się montaż ww. opłużnienia na nośniku piaskarki. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 178 m-g. Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 2 jednostki. Zadanie nr 3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - odśnieżanie przy użyciu ciągników kołowych. Zadanie obejmuje usługę odśnieżania dróg powiatowych w powiecie sejneńskim. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: ciągniki kołowe z pługiem jednostronnym i pługiem dwustronnym (czołowy) w zależności od potrzeb zamawiającego. Ciągnik będzie zatrudniony do odśnieżania przy dużych opadach śniegu i zawiejach śnieżnych w systemie interwencyjnym na wezwanie dyżurnego. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 100 m-g. Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 1 jednostka. Zadanie nr 4 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - usuwanie zatorów śnieżnych z dróg powiatowych na gminie Sejny i gminie Giby Zadanie obejmuje wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w powiecie sejneńskim tj. usuwanie zatorów śnieżnych z dróg powiatowych. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: samojezdna ładowarka teleskopowa o pojemności łyżki min. 2m3. Ładowarka teleskopowa będzie zatrudniona do usuwania zatorów śnieżnych w systemie interwencyjnym na wezwanie dyżurnego. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 30 m-g Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 1 jednostka. Zadanie nr 5 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - usuwanie zatorów śnieżnych z dróg powiatowych na gminie Krasnopol. Zadanie obejmuje wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w powiecie sejneńskim tj. usuwanie zatorów śnieżnych z dróg powiatowych. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: samojezdna koparko - ładowarka o pojemności łyżki min. 2m3. Koparko - ładowarka będzie zatrudniona do usuwania zatorów śnieżnych w systemie interwencyjnym na wezwanie dyżurnego. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 15 m-g. Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 1 jednostka. Zadanie nr 6 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - usuwanie zatorów śnieżnych z dróg powiatowych na gminie Puńsk. Zadanie obejmuje wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w powiecie sejneńskim tj. usuwanie zatorów śnieżnych z dróg powiatowych. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: samojezdna koparko - ładowarka o pojemności łyżki min. 2m3. Koparko - ładowarka będzie zatrudniona do usuwania zatorów śnieżnych w systemie interwencyjnym na wezwanie dyżurnego. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 15 m-g. Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 1 jednostka..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w wysokości na zadanie nr 1 - 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset i 00/100 złotych), na zadanie nr 2 - 1.200,00 zł (jeden tysiąc dwieście i 00/100 złotych), na zadanie nr 3 - 500,00 zł (pięćset i 00/100 złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Jeżeli wykonawca będzie wnosił wadium w pieniądzu należy wyżej wskazaną kwotę wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: BS Sejny Nr konta 83 9354 0007 0000 0000 2147 0005 w tytule wadium na zadanie nr... Wadium (w formie pieniężnej) musi być na koncie wskazanym przez Zamawiającego nie później niż do godz. 10:00 w dniu upływu terminu na składania ofert. Jeżeli wykonawca nie będzie wnosił wadium w pieniądzu, dokument potwierdzający wniesienie wadium (oryginał) należy załączyć do oferty, powyższy dokument powinien zawierać zapisy zobowiązujące podmiot wystawiający dokument do wypłacenia zamawiającemu kwoty wadium w sytuacji przewidzianej w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w sytuacji gdy wykonawca: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 1.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Inne postanowienia dotyczące wadium -Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. -Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował wymaganiami opisanymi w SIWZ oraz regułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował wymaganiami opisanymi w SIWZ oraz regułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował wymaganiami opisanymi w SIWZ oraz regułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował wymaganiami opisanymi w SIWZ oraz regułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował wymaganiami opisanymi w SIWZ oraz regułą spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (umowy) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wynajętego nośnika bądź osprzętu oferent jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty umowy o użyczeniu nośnika bądź osprzętu na okres zimowy 2013/2014 podpisanego przez obie strony tj. przez Użyczającego i Wynajmującego - w celu akceptacji przez Zamawiającego. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do podpisywania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art.144 ustawy p.z.p przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności oraz zmiana danych teleadresowych określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach, ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach, ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny , pokój nr 9 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - zwalczanie śliskości zimowej 20% mieszanką piaskowo-solną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę zwalczania śliskości zimowej dróg powiatowych powiatu sejneńskiego oraz o ile zajdzie taka konieczność, uprzednie odśnieżanie przed sypaniem. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Piaskarko-solarka samochodowa o ładowności min. 6 t. poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną z materiałów wykonawcy. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej: 212 t. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej z uprzednim odśnieżeniem: 134 t. Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 2 jednostka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - odśnieżanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę odśnieżania dróg powiatowych w powiecie sejneńskim. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Nośnik-samochód ciężarowy z pługiem jednostronnym i pługiem dwustronnym (czołowy) w zależności od potrzeb zamawiającego. Dopuszcza się montaż ww. opłużnienia na nośniku piaskarki. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 178 m-g Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 2 jednostki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - odśnieżanie przy użyciu ciągników kołowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę odśnieżania dróg powiatowych w powiecie sejneńskim. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: ciągniki kołowe z pługiem jednostronnym i pługiem dwustronnym (czołowy) w zależności od potrzeb zamawiającego. Ciągnik będzie zatrudniony do odśnieżania przy dużych opadach śniegu i zawiejach śnieżnych w systemie interwencyjnym na wezwanie dyżurnego. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu:100 m-g Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 1 jednostki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - usuwanie zatorów śnieżnych z dróg powiatowych na gminie Sejny i gminie Giby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w powiecie sejneńskim tj. usuwanie zatorów śnieżnych z dróg powiatowych. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: samojezdna ładowarka teleskopowa o pojemności łyżki min. 2m3. Ładowarka teleskopowa będzie zatrudniona do usuwania zatorów śnieżnych w systemie interwencyjnym na wezwanie dyżurnego. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 30 m-g Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 1 jednostki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - usuwanie zatorów śnieżnych z dróg powiatowych na gminie Krasnopol.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w powiecie sejneńskim tj. usuwanie zatorów śnieżnych z dróg powiatowych. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: samojezdna koparko - ładowarka o pojemności łyżki min. 2m3. Koparko - ładowarka będzie zatrudniona do usuwania zatorów śnieżnych w systemie interwencyjnym na wezwanie dyżurnego. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 15 m-g Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 1 jednostki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - usuwanie zatorów śnieżnych z dróg powiatowych na gminie Puńsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w powiecie sejneńskim tj. usuwanie zatorów śnieżnych z dróg powiatowych. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: samojezdna koparko - ładowarka o pojemności łyżki min. 2m3. Koparko - ładowarka będzie zatrudniona do usuwania zatorów śnieżnych w systemie interwencyjnym na wezwanie dyżurnego. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 15 m-g Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 1 jednostki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

Kierownik Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach

Jarosław Polens

Metryka strony

Udostępniający: Bogdan Kowalewski - Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Bogdan Kowalewski

Data wytworzenia: 2013-10-14

Wprowadzający: Bogdan Kowalewski

Data wprowadzenia: 2013-10-14

Data modyfikacji: 2013-10-14

Opublikował: Bogdan Kowalewski

Data publikacji: 2013-10-14