przetarg_pcpr_2011

Sejny: Przeprowadzenie szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 206944 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach , ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 517 34 15, faks 87 517 34 15.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.st.sejny.wrotapodlasia
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających z pomocy społecznej z terenu powiatu sejneńskiego realizowanych w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie jest podzielone na 6 części: Kurs języka angielskiego 40 godz., Kurs pt. Profesjonalny sprzedawca + kasy fiskalne 40 godz., Kurs pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpieczną wymianą butli w wózkach wyposażonych w te urządzenia 65 godz., Kurs wizażu i stylizacji 40 godz., Kurs pn. Księgowość komputerowa 60 godz.Kurs pn. Opiekun osób niepełnosprawnych i starszych 120 godz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.52.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Program nauczania, który powinien odpowiadać wymogom określony w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 z 2006r. Poz.216).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmniejszenia zwiększenia się liczby osób objętych zamówieniem, wysokość wynagrodzenia zostanie obniżona zwiększona proporcjonalnie do zmniejszenia zwiększenia się zakresu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.st.sejny.wrotapodlasia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach 16-500 Sejny ul. Piłsudskiego 34.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach 16-500 Sejny ul. Piłsudskiego 34.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs języka angielskiego.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Liczba godzin lekcyjnych:- 40h kurs poziom podstawowy, b) Liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 4 osoby, c) Termin realizacji: sierpień - październik 2011r. Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą, zostanie on dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu. d) miejsce szkolenia: Sejny (zapewnia Zamawiający) e) wiedza wykładowcy: -wykształcenie nie niższe niż wyższe magisterskie w zakresie filologii angielskiej, -uprawnienia/ kurs pedagogiczny, - udokumentowane doświadczenie w zawodzie nauczyciela/ lektora/ wykładowcy języka angielskiego nie mniej niż 5 lat. f) tematyka kursu: - Kurs powinien być zorientowany na praktyczne wykorzystanie poznawanego języka w konkretnych sytuacjach życiowych. Beneficjenci powinni być zmotywowani do prowadzenia rozmów zainspirowanych aktualnymi wydarzeniami. Zajęcia powinny umożliwić nabycie biegłości i śmiałości mówienia w języku obcym. Wykładowca powinien zachęcić do opowiadania o swoich pasjach, celach i potrzebach. - Beneficjenci powinni w równym stopniu poznać i udoskonalić wszystkie sprawności językowe: mówienie i rozumienie ze słuchu, gramatykę, czytanie oraz pisanie Podczas zajęć systematycznie powinna być pogłębiana wiedza naszych słuchaczy, która wzbogaci ich słownictwo oraz utrwali struktury gramatyczne. - Na zajęciach, oprócz pracy z podręcznikiem, powinny być wykorzystywane materiały audio-video oraz materiały oryginalne, takie jak wycinki prasowe, wiadomości z Internetu, programy telewizyjne czy filmy w wersji oryginalnej. - Tematyka kursu oprócz przełamywania bariery językowej powinna umożliwić poszerzanie horyzontów beneficjentów, rozbudzić ciekawość w poznawaniu świata oraz zachęcić do nauki języka angielskiego, ukazać celowość jego poznawania. - W celu wyłonienia najlepszej oferty wykonawca powinien przedstawić program kursu uwzględniając tematykę kursu zawartą w pkt. f oraz wymiar godzin wyszególniony w pkt. a. g) inne: wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs. h) Po zdaniu egzaminu wewnętrznego beneficjenci otrzymają certyfikat/świadectwo/zaświadczenie potwierdzające kwalifikacje..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs pn. Profesjonalny sprzedawca + kasy fiskalne.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) liczba godzin: 40 h dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 min.) b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 2 osób c) przybliżony termin realizacji: sierpień wrzesień 2011r. Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą, zostanie on dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu. d) miejsce szkolenia: preferowane -Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn. e) wiedza prowadzących: wykształcenie wyższe magisterskie, doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń o tematyce podanej w kursie Profesjonalny sprzedawca + kasy fiskalne lub innym o tematyce sprzedażowej, praktyka zawodowa. f) tematyka kursu: -przygotowanie do sprzedaży i nawiązanie kontaktu, -prezentacja oferty językiem korzyści dla klienta, -zachowania podczas trudnych rozmów i sytuacji, -negocjacje zakupowe, -budowanie trwałych relacji, czyli kontakty sprzedażowe, -obsługa kas fiskalnych, -wykonywanie i rodzaje raportów dostępnych w urządzeniach fiskalnych. g) inne: wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs. h) Po zdaniu egzaminu wewnętrznego beneficjenci otrzymają certyfikatświadectwo zaświadczenie potwierdzające kwalifikacje..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpieczną wymianą butli w wózkach wyposażonych w te urządzenia.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) liczba godzin: 65 godz. podzielonych na cześć teoretyczną i praktyczną b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- 6 osób c) przybliżony termin realizacji: sierpień październik 2011r. Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą, zostanie on dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu. d) miejsce szkolenia: preferowane -Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn. e) cel kursu: - Nabycie i pogłębienie wiedzy oraz podniesienie poziomu umiejętności w zakresie: - znajomości podziału wózków jezdniowych na rodzaje, typy, odmiany, postacie i wielkości, - znajomości budowy wózka, jego zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne, - urządzeń zabezpieczających, sygnalizujących, ostrzegawczych, - znajomości czynności operatora w czasie pracy z wózkami, - umiejętności kierowania wózkiem, - umiejętności załadowania i rozładowania towaru, - umiejętności manewrowania wózkiem, - umiejętności bezpiecznej obsługi - wymiany butli gazowych. f) program kursu: Szkolenie teoretyczne 42h. - typy stosowanych wózków jezdniowych, - budowa wózka, - czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami, - czynności operatora w czasie pracy z wózkami, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - wiadomości z zakresu BHP, - ogólne wiadomości o dozorze technicznym. Szkolenie praktyczne 15h. - instruktaż stanowiskowy, - praktyczna nauki jazdy. Bezpieczna obsługa - wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia 8h (po 4h teorii oraz praktyki): - przygotowanie kierowcy do wykonania czynności związanych z wymianą butli, - próbne wykonanie wymiany butli przez kierowcę wózka pod nadzorem instruktora, - samodzielna wymiana butli pod nadzorem instruktora. g) forma zakończenie kursu- kurs powinien zakończyć się wydaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego uprawniającego do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego oraz wydaniem zaświadczenia MEN o ukończeniu kursu kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpieczną wymianą butli w wózkach wyposażonych w te urządzenia. h) inne: wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs wizażu i stylizacji..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) liczba godzin: 40h b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- 6 osób c) termin realizacji: do uzgodnienia (w okresie sierpień/ wrzesień). Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą oraz będzie dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu. d) miejsce szkolenia: preferowane- Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn. e) tematyka kursu: - przygotowanie skóry do makijażu, - analiza kolorystyczna, - akcesoria i kosmetyki, - makijaż, - stylizacja ubioru, - stylizacja fryzury, f) kwalifikacje wykładowcy: uprawnienia i certyfikaty pozwalające na przeprowadzenie tego rodzaju kursu. g) efekt: przekazanie wiedzy uczestnikom projektu, która umożliwi zdanie egzaminu wewnętrznego. h) Po zdaniu egzaminu wewnętrznego beneficjenci otrzymają certyfikat/świadectwo/zaświadczenie potwierdzające kwalifikacje..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs pn. Księgowość komputerowa.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) liczba godzin: 60h b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- - 1 osoba c) przybliżony termin realizacji: sierpień/ październik 2011r. Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą, zostanie on dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu. d) miejsce szkolenia: preferowane -Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn. e) cel kursu: - zdobycie wiedzy z zakresu podstaw rachunkowości oraz ewidencji w podatkowej książki przychodów i rozchodów, - zgłębienie wiedzy z zakresu księgowości komputerowej, - nabycie praktycznej umiejętności z zakresu obsługi programu księgowego, f) inne: wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs. g) Po zdaniu egzaminu wewnętrznego beneficjenci otrzymają certyfikat/świadectwo/zaświadczenie potwierdzające kwalifikacje.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs pn. Opiekun osób niepełnosprawnych i starszych..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) liczba godzin: 120h podzielonych na cześć teoretyczną i praktyczną b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- 8 osób c) przybliżony termin realizacji: sierpień/ październik 2011r. Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą, zostanie on dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu. d) miejsce szkolenia: preferowane -Sejny, e) tematyka kursu: - zagadnienia bhp, ppoż. i prawo pracy, - organizacja całodziennej opieki dla osoby niepełnosprawnej, - specyfika pracy z osobami niepełnosprawnymi, - pielęgnacja w warunkach domowych pacjentów z różnymi schorzeniami, - wykonywanie podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych, - przygotowywanie potraw i układanie jadłospisów dla osób z rożnymi schorzeniami, - komunikowanie się z osobami niepełnosprawnymi, - podstawowe czynności związane z funkcjonowaniem gospodarstwa domowego podopiecznego, - zasady żywienia, - wspomaganie podopiecznych w pokonywaniu trudności życiowych, - zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, - udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej, - planowanie i realizowanie działań w stosunku do podopiecznego, - stosowanie zabiegów pielęgnacyjnych u ludzi niepełnosprawnych, leżących i chorych, g) inne: wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs. h) Po zdaniu egzaminu wewnętrznego beneficjenci otrzymają certyfikat/świadectwo/zaświadczenie potwierdzające kwalifikacje..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Metryka strony

Udostępniający: Wirginia Pestka, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2011-07-20

Data modyfikacji: 2011-07-20

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2011-07-20