uchw_r5
-
UCHWAŁA Nr II/5/06
-
Rady Powiatu Sejneńskiego
-
z dnia 8 grudnia 2006r.
-
w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Rady Powiatu Sejneńskiego.
-
- Na podstawie art. 12 pkt 11 i art.17 ust.1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1592, z 2002r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 200 poz. 1688, Nr 214 poz. 1806, z 2003r. Nr 162 poz. 1568, z 2004r. Nr 102 poz. 1055), art. 20 ust. 2 i art. 21 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1593, z 2002r. Nr 113 poz. 984, Nr 214 poz. 1806, z 2005r. Nr 10 poz. 71, Nr 23 poz. 192, Nr 122 poz. 1020, z 2006r. Nr 79 poz. 549, Nr 169 poz. 1201, Nr 170 poz. 1218), Rada Powiatu Sejneńskiego uchwala, co następuje:
-
-
§1.
- 1. W Regulaminie Rady Powiatu Sejneńskiego przyjętym uchwałą Nr XII / 56 / 99 z dnia 28 października 1999r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Rady Powiatu Sejneńskiego
- zmienionego uchwałami XXXIV/123/01 z dnia 18 października 2001 r. i I / 5 / 02 z dnia 15 listopada 2002r. wprowadza się następujące zmiany:
- 1) w paragrafie 18 ust. 2 otrzymuje brzmienie
- "2. Głosowanie tajne przeprowadza się na karcie do głosowania
- opatrzonej pieczątka Rady Powiatu Sejneńskiego. Karty wydaje
- komisja skrutacyjna bezpośrednio przed głosowaniem ,odnotowując
- ten fakt na liście obecności "
- 2) paragraf 25 otrzymuje brzmienie
- " 1.Stałymi komisjami Rady Powiatu są:
- 1. Komisja Budżetu, Finansów, Gospodarki Przestrzennej,
- Porządku Publicznego, Rolnictwa i Leśnictwa w liczbie od 8 do
- 10 radnych.
- 2. Komisja Kultury, Oświaty, Zdrowia i Problematyki Społecznej liczbie od 5 do 9 radnych
- 3.Komisja Rewizyjna w liczbie 5 radnych . "
- 3) w paragrafie 25 ust. 5 otrzymuje brzmienie :
- "5. Przedmiotem działania komisji jest w szczególności :
-
1. Komisja Budżetu, Finansów, Gospodarki Przestrzennej,
- Porządku Publicznego, Rolnictwa i Leśnictwa :
-
a) wnioskowanie w sprawach procedury uchwalania budżetu,
- b) wspomaganie pracy Rady w sprawach opinii do projektu budżetu
- oraz zmian w budżecie,
- c) opiniowanie wszystkich spraw wynikających z prawa
- budżetowego,
- d) rozpatrywanie sprawozdań Zarządu z wykonania budżetu,
- e) kontrola gospodarowania mieniem powiatu we współpracy z
- innymi Komisjami,
- f) sprawy związane z funkcjonowaniem infrastruktury powiatu,
- g) opiniowanie i wspieranie działalności instytucji rolniczych,
- h) współpraca ze związkami producentów i organizacjami rolniczymi,
- i) opiniowanie inwestycji w dziedzinie usług użyteczności publicznej,
- j) opiniowanie zasad gospodarki zasobem powiatu oraz ocena
- realizacji gospodarowania mieniem powiatu.
- 2. Komisja Kultury, Oświaty, Zdrowia i Problematyki Społecznej
- a) całokształt funkcjonowania placówek oświatowych prowadzonych
- przez powiat,
- b) edukacja kulturalna, ekologiczna, środowiskowa dzieci i młodzieży,
- c) patologie występujące w środowisku dzieci i młodzieży i przeciwdziałanie im,
- d) inne problemy edukacyjne,
- e) organizacja i promocja zdrowia, profilaktyka zdrowotna i przeciwdziałanie uzależnieniom oraz rehabilitacja osób niepełnosprawnych,
- f) opiniowanie spraw z zakresu ochrony zdrowia,
- g) sprawy pomocy społecznej.
- 3. Komisja Rewizyjna
-
a) opiniuje wykonanie budżetu powiatu,
- b) występowanie z wnioskiem w sprawie udzielenia lub nie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu,
- c) wykonywanie zadań w zakresie kontroli . "
-
§2.
- Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia .
-
Przewodniczący Rady
-
Jan Łuba
Metryka strony