nabor_koordynator_sieci_3_14

Załącznik nr 1

do Zarządzenia nr 35/2014

Starosty Sejneńskiego

z dnia 11 września 2014 r.

 

OGŁOSZENIE

Starosty Sejneńskiego

z dnia 11 września 2014 r.

o otwartym i konkurencyjnym naborze na

wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor - Koordynator sieci współpracy i samokształcenia

 

Starosta Sejneński

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Podinspektor - Koordynator sieci współpracy i samokształcenia

w Starostwie Powiatowym w Sejnach

ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską

W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013

Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty

Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

 

I.  Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Sejnach

ul. 1 Maja 1

16-500 Sejny

 

II. Określenie  stanowisk urzędniczych:

Podinspektor - Koordynator sieci współpracy i samokształcenia

Liczba stanowisk: 1 etat

Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy

Forma zatrudnienia: na czas określony - od rozstrzygnięcia do 31 sierpnia 2015r

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskami urzędniczymi zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym: 

 

  1. Wymagania niezbędne dla kandydatów na stanowisko:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
  5. nieposzlakowana opinia
  6. staż pracy: minimum 2 lata
  7. umiejętności z zakresu moderowania grupy, doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych
  8. doświadczenie w pracy z wykorzystaniem narzędzi informatycznych
  9. znajomość założeń projektu POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty w ramach Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie szkół,
  10. stan zdrowia  pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pacy,
  11. znajomość przepisów z zakresu ustawy: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela, dokumentów programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. samodzielność w podejmowaniu decyzji, operatywność
  2.  umiejętność dobrego kontaktu z ludźmi,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli,
  5. ukończone szkolenia przygotowujące do pracy trenera, moderatora, coacha, certyfikat trenerski lub ukończony kurs koordynatora sieci,
  6. doświadczenie w pracy szkoleniowej z nauczycielami (jako edukator, doradca metodyczny, trener w ośrodku doskonalenia nauczycieli lub nauczyciel – konsultant),
  7. dobra znajomość technologii informacyjnej, tj. obsługa komputera, systemu Windows, Microsoft Office oraz obsługa innych urządzeń multimedialnych,
  8. prawo jazdy kat. B
  9. znajomość lokalnego środowiska edukacyjnego

 

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Koordynatora Sieci Współpracy i Samokształcenia
  1. Przygotowanie planu działania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników,
  2. Organizacja spotkań (przygotowanie i prowadzenie, zapraszanie metodyków, ekspertów z określonych dziedzin),
  3. Moderowanie forum dyskusyjnego na platformie cyfrowej,
  4. Zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci,
  5. Sporządzanie rocznego sprawozdania z pracy sieci i przedstawienie go uczestnikom,
  6. Promocja działań sieci,
  7. Monitorowanie frekwencji na spotkaniach i organizowanych formach doskonalenia,
  8. Współpraca ze specjalistami/ekspertami prowadzącymi zajęcia – konsultowanie z nimi scenariuszy, planów szkoleń,
  9. Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem spotkań i szkoleń,
  10. Przeprowadzenie ankiet, testów sprawdzających poziom jakości współpracy nauczycieli i dyrektorów,
  11. Systematyczne, rzetelne i terminowe dokumentowanie przebiegu realizacji projektu (w tym m.in. prowadzenie dokumentacji fotograficznej z prowadzonych spotkań)
  12. Aktywny udział w cyklicznych spotkaniach zespołu monitorującego projekt, organizowanych przez koordynatora projektu,
  13. Ścisła współpraca z personelem zarządzającym – koordynatorem projektu oraz personelem merytorycznym, czyli SORE oraz pozostałymi koordynatorami sieci,

V.  Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:    

1) życiorys CV,

2) kwestionariusz osobowy*

3) list motywacyjny,

4) kserokopia dowodu osobistego,

5) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

6) dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy (preferowane doświadczenie w pracy w środowisku oświatowym), 

7) oświadczenie, że kandydat na wolne stanowisko nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)  oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,

9)  oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,

11) oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,

12) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora,

13) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy osób niepełnosprawnych).

 

Kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

 

 2. Dokumenty dodatkowe:

  1. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (m.in. zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach),

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Miejsce pracy: Sejny, ul. 1 Maja 1.
  2. Specyfika pracy na stanowisku:

- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze w budynku nie posiadającym windy,

- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

      - wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy,

- praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,

- zmienne tempo pracy,

- sytuacje stresowe.

VII. W Starostwie Powiatowym w Sejnach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor – Koordynator sieci współpracy i samokształcenia” w terminie do dnia 22 września 2014 r. do godz. 10.00. W przypadku dokumentów przesłanych pocztą o terminie decyduje data stempla pocztowego. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.          

 

  1. Inne informacje.    

 

Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na  to stanowisko został określony w  Zarządzeniu Nr 35/2014 Starosty Sejneńskiego z dnia 11 września 2014r.

Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014, poz. 1202) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne, które zakwalifikowały się do etapu drugiego konkursu zostanie przeprowadzona rozmowa oraz ewentualnie test pisemny.

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu zostanie upowszechniona na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).

Dodatkowo osoby, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomione (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszone do drugiego etapu konkursu.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl  zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 20 listopada 2014 r.  w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro).

 Dodatkowych informacji udziela:                                                                 

  1. P. Henryka Pawlukanis – inspektor, tel. 87/5173919

 

Starosta

Andrzej Szturgulewski

 

 * kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego
w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Pawlukanis

Data wytworzenia: 2014-09-11

Wprowadzający: Henryka Pawlukanis

Data wprowadzenia: 2014-09-11

Data modyfikacji: 2014-09-11

Opublikował: Henryka Pawlukanis

Data publikacji: 2014-09-11