Modern._zaruby_olszanka_swiackie_2012
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Sejny: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Zaruby, Olszanka, Świackie, gm. Sejny, powiat Sejny woj. Podlaskie
Numer ogłoszenia: 247618 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Numer ogłoszenia: 247618 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sejnach , ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, woj. podlaskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.sejny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Zaruby, Olszanka, Świackie, gm. Sejny, powiat Sejny woj. Podlaskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Zaruby, Olszanka, Świackie, gm. Sejny, powiat Sejny woj. Podlaskie. Szczegółowy zakres robót zawierają warunki techniczne będące załącznikiem nr 1do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 9 SIWZ, dostarczonych przez wykonawcę, przy użyciu metody spełnia/nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 9 SIWZ, dostarczonych przez wykonawcę, przy użyciu metody spełnia/nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Nie wymagane
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 9 SIWZ, dostarczonych przez wykonawcę, przy użyciu metody spełnia/nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Nie wymagane
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy, o ile ofertę składa pełnomocnik
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający w uzasadnionych przypadkach i na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin wykonania usług objętych umową o czas nie dłuższy niż 7 dni
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, pok nr 6.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, pok nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków własnych. Informacje dodatkowe - Irena Chabrewicz lub Anna Miszkiel tel. 87 5173917.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Zaruby gm. Sejny, powiat Sejny woj. Podlaskie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Zaruby gm. Sejny, powiat Sejny woj. Podlaskie. Szczegółowy zakres robót zawierają warunki techniczne będące załącznikiem nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Olszanka gm. Sejny, powiat Sejny woj. Podlaskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Olszanka gm. Sejny, powiat Sejny woj. Podlaskie. Szczegółowy zakres robót zawierają warunki techniczne będące załącznikiem nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Świackie, gm. Sejny, powiat Sejny woj. Podlaskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Świackie, gm. Sejny, powiat Sejny woj. Podlaskie. Szczegółowy zakres robót zawierają warunki techniczne będące załącznikiem nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Andrzej Szturgulewski
Starosta Powiatu w Sejnach
Metryka strony