Przetarg 4 - SP ZOZ
-
Sejny, dnia 02.02.2007 r.
Dotyczy: przetarg nieograniczony na dostawę myjni automatycznej do endoskopów
- Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach udziela odpowiedzi na zapytania.
-
Pytanie nr 1: Zamawiający w zestawieniu parametrów technicznych w punkcie 5 żąda, aby środek dezynfekcyjny stosowany w myjni mógł być wielokrotnie używany. Prosimy o zmianę tego wymogu z uwagi na fakt, iż zgodnie z zaleceniami Unii Europejskiej wyrażonymi w normie europejskiej nr ISO15883-2 z dnia 2006-04-15 dotyczącymi procedur mycia w myjniach automatycznych, płyn dezynfekcyjny w myjniach powinien być użyty tylko jednokrotnie.
-
Odpowiedź: Zamawiający pozostawia bez zmian zapis parametrów technicznych w punkcie 5.
-
Pytanie nr 2: Zamawiający w siwz wymaga, aby myjnia posiadała cykl samodezynfekcji. Czy Zamawiający wymaga, aby samodezynfekcja obejmowała całe urządzenie począwszy od zaworu odcinającego myjnie od sieci wodociągowej poprzez filtry wstępne wody, przewody, pompy itp.?
-
Odpowiedź: Zamawiający wymaga samodezynfekcji w komorze ułożenia endoskopu.
-
Pytanie nr 3: Zamawiający w siwz wymaga, aby myjnia posiadała wbudowany tester szczelności endoskopu. Prosimy o potwierdzenie, że test szczelności ma być prowadzony przez cały czas trwania procesu mycia i dezynfekcji endoskopu, co jest niezbędne by proces był bezpieczny dla dezynfekowanego endoskopu.
-
Odpowiedź: Myjnia powinna posiadać możliwość prowadzenia testu szczelności endoskopu przez cały proces dezynfekcji.
- Dyrektor SP ZOZ w Sejnach
-
-
Sejny, 29.01.2007 r.
-
Przedłużenie terminu składania ofert
-
- W związku z wpłynięciem protestu w dniu 26.01.2007 r. dotyczącego przetargu nieograniczonego na dostawę myjni automatycznej do endoskopów Zamawiający przedłuża termin składania ofert na podst. art. 180 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2006 r. Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) do dnia 8.02.2007 r., godz. 12:30.
- Dyrektor SP ZOZ w Sejnach
- inż. Waldemar Kwaterski
-
Sejny, dnia 22.01.2007 r.
-
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
-
o wartości powyżej 6 000 euro na zakup myjni automatycznej do endoskopów dla
-
SP ZOZ w Sejnach
-
- znak postępowania : 07.3
- 1) Zamawiający:
- Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach
- adres: 16 - 500 Sejny, ul. Dr E. Rittlera 2
- województwo: podlaskie
- numer telefonu: 087 516 21 38
- numer faksu: 087 516 23 41
- 2) Osobą upoważnioną do kontaktu jest:
- Jolanta Szafranowska
- numer telefonu : 087 516 21 38 wew. 319 w godz. 7:00 do 14:00
- 3) Tryb zamówienia
- Przetarg nieograniczony
- 4) Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup myjni automatycznej do endoskopów dla SP ZOZ w Sejnach.
- Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Powiatowy w Sejnach, ul. Dr E. Rittlera 1.
- Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty wariantowej.
- 5) Termin wykonania zamówienia:
- Dostawa myjni automatycznej do endoskopów dla SP ZOZ w Sejnach w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy.
- 6) Wadium
- Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
- 7) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
- Cena - 90 %
- Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10 %
- 8) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- SIWZ zamieszczony na stronie internetowej: www.powiat.sejny.pl
- 9) W przetargu mogą wziąć udział oferenci:
- - spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki zawarte w SIWZ.
- 10) Miejsce i termin składania ofert:
- - miejsce i termin składania ofert : 29.01.2007 r. do godz. 12 : 00, adres : 16 - 500 Sejny, ul. Dr E. Rittlera 2 budynek administracji, Sekretariat
- - miejsce i termin otwarcia ofert : 29.01.2007 r. godz. 12 : 30, adres : 16 - 500 Sejny, ul. Dr E. Rittlera 2 budynek administracji.
- 11) Oferent związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia w którym upływa termin składania ofert.
Dyrektor SP ZOZ w Sejnach
- inż. Waldemar Kwaterski
Metryka strony