Zimowe_utrzymanie_drog_powiatowych_I_2010
Sejny: Usługa zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach
polegające na odśnieżeniu dróg oraz zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20% mieszanki piaskowo -
solnej.
Numer ogłoszenia: 7627 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zimowego utrzymania dróg zarządzanych
przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach polegające na odśnieżeniu dróg oraz zwalczaniu śliskości zimowej przy
użyciu 20% mieszanki piaskowo - solnej.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa
zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach polegające na odśnieżeniu dróg
oraz zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20% mieszanki piaskowo-solnej. Zakres zamówienia: - odśnieżanie -
295m-g, - zwalczanie śliskości 20% mieszanką piaskowo-solną - 269t..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy - Prawo zamówień
publicznych. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Powiatowy
Zarząd Dróg w Sejnach polegające na odśnieżeniu dróg oraz zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu 20%
mieszanki piaskowo-solnej.
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował wymaganiami opisanymi w
SIWZ oraz regułą: spełnia/nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest
zobowiązany wykazać.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował wymaganiami opisanymi w
SIWZ oraz regułą: spełnia/nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował wymaganiami opisanymi w
SIWZ oraz regułą: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót
budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie
, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał
innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy -
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY
BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym
wymaganiom należy przedłożyć:
opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług
oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej
jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których
ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w
Sejnach, ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2011 godzina
10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach, ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwroto
wi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - zwalczanie śliskości
zimowej 20% mieszanką piaskowo-solną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę zwalczania
śliskości zimowej dróg powiatowych powiatu sejneńskiego oraz o ile zajdzie taka konieczność, uprzednie
odśnieżanie przed sypaniem. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Piaskarko-solarka
samochodowa o ładowności min. 6 t. poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną z materiałów
wykonawcy. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej: 65t. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo
solnej z uprzednim odśnieżeniem: 25t. Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 1 jednostka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - zwalczanie śliskości
zimowej 20% mieszanką piaskowo-solną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę zwalczania
śliskości zimowej dróg powiatowych powiatu sejneńskiego oraz o ile zajdzie taka konieczność, uprzednie
odśnieżanie przed sypaniem. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Piaskarko-solarka
samochodowa o ładowności min. 6 t. poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną z materiałów
wykonawcy. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo solnej: 129 t. Przewidywana ilość mieszanki piaskowo
solnej z uprzednim odśnieżeniem: 50 t. 90Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 2 jednostki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę odśnieżania
dróg powiatowych w powiecie sejneńskim. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Nośnik-
samochód ciężarowy z pługiem jednostronnym lub pługiem dwustronnym (czołowy) w zależności od potrzeb
zamawiającego. Dopuszcza się montaż ww. opłużnienia na nośniku piaskarki. Przewidywana ilość godzin pracy
sprzętu: 130 m-g Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 2 jednostki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę odśnieżania
dróg powiatowych w powiecie sejneńskim. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: Nośnik-
samochód ciężarowy z pługiem dwustronnym (czołowy). Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 65 m-g.
Zapotrzebowanie na sprzęt: min. 1 jednostki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sejny - odśnieżanie przy użyciu
ciągników kołowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę odśnieżania
dróg powiatowych w powiecie sejneńskim. Zadanie należy realizować przy użyciu jednostki typu: ciągniki
kołowe z pługiem jednostronnym lub pługiem dwustronnym (czołowy) w zależności od potrzeb zamawiającego.
Ciągnik będzie zatrudniony do odśnieżania przy dużych opadach śniegu i zawiejach śnieżnych w systemie
interwencyjnym na wezwanie dyżurnego. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu: 100 m-g Zapotrzebowanie
na sprzęt: min. 1 jednostki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Kierownik
Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach
Jarosław Polens
Metryka strony