Przetarg 9

Starostwo Powiatowe w Sejnach
 ul. 1-go Maja 1
 16-500 Sejny
 Znak sprawy: OR-343/04/05
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości poniżej 60 000 EURO
 
 
1) Zamawiający:
a) pełna nazwa zamawiającego:
Starostwo Powiatowe w Sejnach
b) kod, miejscowość, województwo:
16-500 Sejny, województwo: podlaskie
c) ulica, nr domu, nr pokoju:
1-go Maja  1, pokój: pok. 5
d) numer kierunkowy: 087                        tel. 5162066                 faks  5162013     
 
2) Ogłasza przetarg nieograniczony na:
Uzupełnienie podstawowej bazy ewidencji gruntów i budynków o budynki oraz założenie kartotek budynków na terenie Gminy Sejny.
Liczba zadań: 2
Zadanie nr 1
Uzupełnienie podstawowej bazy ewidencji gruntów i budynków o budynki oraz założenie kartotek budynków obrębów:
Zaleskie - 123 budynki
Krasnogruda - 42 budynki
Hołny Wolmera - 100 budynków
Berźałowce - 100 budynków
Bosse - 72 budynki
Posejny - 78 budynków
Operaty techniczne z zadania nr 1 należy skompletować na każdy obręb oddzielnie.
Zadanie nr 2
Uzupełnienie podstawowej bazy ewidencji gruntów i budynków o budynki oraz założenie kartotek budynków obrębów:
Bubele - 87 budynków
Nowosady - 40 budynków
Krasnowo - 50 budynków
Jenorajście - 50 budynków
Klejwy - 150 budynków
Kielczany - 75 budynków
Operaty techniczne z zadania nr 2 należy skompletować na każdy obręb oddzielnie.
miejsce realizacji zamówienia: Teren Gminy Sejny oraz siedziba Zamawiającego
a) rodzaj zamówienia: usługi
b) CPV: 74274000-0
c) Oferty wariantowe
   Czy dopuszcza się składanie ofert wariantowych: Nie
d) Wadium
    W postępowaniu nie jest wymagane wadium
e) Termin związania ofertą
    Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od ostatecznego terminu składania ofert.
 

3) Termin (okres) realizacji zamówienia: do dnia 18.10.2005.

 

4) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (art.67 ust.1 pkt.6 i 7).

 
5) Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
a) formularz można odebrać osobiście w:
- pocztą elektroniczną na adres: biuro@powiat.sejny.pl
b) cena formularza: 0.00
 
6) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
a) imię i nazwisko: Irena Wiszniewska
b) stanowisko pracownika:  
c) telefon: 087 5162066
d) nr pokoju: pok. 5
e)  godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: od 07:30 do 15:30
 
7) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz przedstawią następujące dokumenty:
 Oferta musi zawierać:
§ Formularz oferty wypełniony zgodnie z formularzem będącym załącznikiem do niniejszej specyfikacji.
§ Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 wymienionej ustawy.
§ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
§ Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
§ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
§ Oświadczenie o realizacji zadania środkami własnymi
§ Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług geodezyjnych (co najmniej 5), z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do oferty załączyć co najmniej dwie referencje, o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia, potwierdzające prawidłowe wykonanie prac.
§ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia poniższych warunków, zgodnie z klauzulą spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z opisanych warunków, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.
 
8) Miejsce i termin składania ofert:
oferty można składać w siedzibie zamawiającego w pok. sekretariat 
w terminie do dnia 18.05.2005 do godziny 10:00
 
9) Miejsce i termin otwarcia ofert:
oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w pok. 10
w dniu 18.05.2005 o godz. 10:15
 
10) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):
- cena - 100%
 
Starosta Powiatu w Sejnach
Piotr Marian Luto
 

Metryka strony

Udostępniający: Wydział Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2005-05-02

Data modyfikacji: 2005-05-02

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2005-05-02