Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
-
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
-
- Roboty budowlane
- Dostawy x
- Usługi
-
SEKCJA I: Zamawiający
- I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
-
- Nazwa
- Starostwo Powiatowe w Sejnach
- Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
- Marek Ślusarz
- Adres
- Ul. 1-go Maja 1
- Kod pocztowy
- 16-500
- Miejscowość
- Sejny
- Województwo
- podlaskie
- Telefon
- (087) 5162066
- Faks
- (087) 5162013
- Poczta elektroniczna (e-mail)
- biuro@powiat.sejny.pl
- Adres internetowy (URL)
- www.powiat.sejny.pl
- I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
- Taki jak w pkt. I.1
- I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
- Taki jak w pkt. I.1 (pok. 1)
- I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- [nieograniczony=>oferty]Taki jak w pkt. I.1 (pok. sekretariat)
- SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
-
-
II.1) Opis
-
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Sejnach w okresie od 03.04.2006 r. do 31.03.2009 r.
-
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Sejnach w okresie od 03.04.2006 r. do 31.03.2009 r.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
-
Lp
Rodzaj tablic
Wzór - nr rysunku w załączniku nr 8
do rozporządzenia
MI
Ilość kompletów tablic
Ilość tablic (szt.)
1
Tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa (kpl 2 szt)
14
4000
====
2
Tablica motocyklowa zwyczajna
35
====
800
3
Tablica motorowerowa zwyczajna
45
====
300
4
Tablica samochodowa tymczasowa jednorzędowa (kpl 2 szt)
56
50
====
5
Tablica motocyklowa tymczasowa
62
====
50
6
Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe ( kpl
2 szt. )
22,14
400
====
7
Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe
22
====
400
8
Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe
14
====
600
- II.1.4) Miejsce wykonania dostaw
- Starostwo Powiatowe w Sejnach ul. 1-go Maja 1, 16-500 Sejny (Wydział Komunikacji i Dróg)
- II.1.5) Nomenklatura
-
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
II.1.5.2) Inna nomenklatura
Główny przedmiot
27520000-6
-
- II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
- NIE TAK
- II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
- NIE TAK
- II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
- II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia
- Przewidywana wartość (brutto) zamówienia wynosi: od 200.000,00 do 270.00,00 PLN
- II.3)Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
- od dnia 03.04.2006 do dnia 31.03.2009.
- SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- III.1) Wymagane wadium
- Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: nie wymagane
- III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
- Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
- Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.
- Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców, dokonana zostanie przez komisję przetargową na podstawie dostarczonych w ofercie dokumentów opisanych w SIWZ oraz zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków, może skutkować wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem jego oferty.
-
-
SEKCJA IV: TRYBY
-
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
- Przetarg nieograniczony
- IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
-
Numer ogłoszenia w spisie BZP
nie dotyczy
- IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu(jeśli dotyczy)
- Bez ograniczeń
- IV.2) Kryteria oceny ofert
- Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
-
1.
cena
100%
- IV.3) Informacje administracyjne
- IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
- Dostępne do 02.03.2006
-
Cena (o ile dotyczy) 0.00
- IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
-
2/3/2006[skł.of.tylko przy nieogr.], godzina 10:00
- IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
-
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
-
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
- Data: 02.03.2006, godzina 10:15
- Miejsce: Siedziba zamawiającego, pok. 10
-
-
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
-
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
- NIE TAK
- V.2) Data wysłania ogłoszenia 14/ 02/ 2006
Metryka strony