Przetarg 11
Ogłoszenie o zamówieniu
Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach ul. Marchlewskiego 19 16-500 Sejny
Znak sprawy 1/06/2005
1) Zamawiający:
a) pełna nazwa zamawiającego:
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SEJNACH
b) REGON: |_7_|_9_|_0_|_6_|_7_|_5_|_7_|_1_|_4_|
c) kod, miejscowość, województwo, powiat: 16 - 500 , Sejny , podlaskie, sejneński
d) ulica, nr domu, nr lokalu: Marchlewskiego 19
e) internet: e-mail: pzdsejny@poczta.onet.pl
f) numer tel.: kierunkowy (087) tel. 516-30-60 faks 516-30-60
2) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
a) imię i nazwisko: Jarosław Polens
b) telefon: tel. 516-30-60
c) e-mail: pzdsejny@poczta.onet.pl
d) nr lokalu: 19/7
e) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 08:00 do 14:00
3) Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
4) Przedmiot zamówienia:
4.1 Opis
4.1.1 Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Przebudowa ul. Zawadzkiego Nr 1174B w Sejnach
4.1.2 Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
- ułożeniu chodnika z płytek betonowych 35x35x6 na podsypce piaskowej,
- wymianie krawężnika ulicznego i obrzeży trawnikowych,
- przebudowa zatok postojowych.
4.1.3 Miejsce realizacji zamówienia: woj. podlaskie, powiat sejneński , gmina Sejny , miasto Sejny.
4.1.4 Nomenklatura
4.1.4.1 Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- główny przedmiot 45233142-6
- dodatkowe przedmioty 45223300-9
45233222-1
rodzaj zamówienia: roboty budowlane
4.1.5 Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych
4.1.6 Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składanie ofert wariantowych
4.2 Zakres zamówienia
-chodnikz płytek 35x35x6 1814,60m2
- miejsca postojowe kostka brukowa 8cm
- krawężnik 100x30x20 1354,90 mb
- obrzeże 100x20x6 876,60 mb
4.3 Termin (okres) wykonania zamówienia: - wymagany - pożądany
Zamówienie należy wykonać w przeciągu 60 dni ( licząc od momentu udzielenia zamówienia i przekazania placu budowy)
5) Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:
4 000zł. (słownie: cztery tysiące zł.)
6) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):
Część I zamówienia
7) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
formularz można odebrać do dania 12-07-2005r.:
- osobiście w siedzibie zamawiającego, nr lokalu: pokój nr 7
- za zaliczeniem pocztowym cena formularza: 20 zł (słownie: dwadzieścia zł)
8) W przetargu mogą wziąć udział oferenci :
spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (ze zmian.), oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
9) Miejsce i termin składania ofert:
a) miejsce składania:
siedziba zamawiającego (nr lokalu): sekretariat pokój nr 9
b) w terminie do: |_2_|_0_|_0_|_5_| . |_0_|_7_| . |_1_|_8_| godz. |_1_|_0_| : |_0_|_0_|
10) Miejsce i termin otwarcia ofert:
a) miejsce otwarcia :
w siedzibie zamawiającego (nr lokalu): pokój nr 7
b) data: jak data składania ofert, godz. |_1_|_0| : |_0_|_0_|
c) oferent związany będzie złożoną ofertą do dania 15 sierpnia 2005r.
..............Aleksander Niedźwiedź.............
( podpis kierownika jednostki)
Metryka strony