Przebudowa_drogi_powiatowej_nr_1176B_Pockuny_Berżniki

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Sejny: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1176B Poćkuny - Berżniki na odcinku od km 0 + 000 do km 4 + 245
Numer ogłoszenia: 396598 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sejneński , ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5162066, faks 087 5162013.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1176B Poćkuny - Berżniki na odcinku od km 0 + 000 do km 4 + 245.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1176B Poćkuny - Berżniki na odcinku od km 0 + 000 do km 4 + 245. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie następujących elementów: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, usunięcie drzew i krzaków, zdjęcie warstwy humusu i darniny, rozbiórki elementów dróg i przepustów, wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, przepusty pod koroną drogi, koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, oczyszczanie i skrapianie warstw konstrukcyjnych, podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnia żwirowa, nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych, umocnienie skarp rowów i ścieków, przepusty pod zjazdami Rowy, oznakowanie pionowe, bariery ochronne stalowe, krawężniki betonowe. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 2 i 2a do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 34.92.81.10-2, 45.23.32.90-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w wysokości 40 000,00 zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów - wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować może wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ + kosztorys ofertowy wykonawcy. 3. Oświadczenie z oględzin terenu zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 4. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 5. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (aktualny odpis/kserokopia decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg bez ograniczeń, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby/osób przewidzianej na kierownika budowy (uprawnienia takie musi posiadać co najmniej jedna osoba). 6. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatecznym upływem terminu składania ofert. 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 9. Wykaz osób i podmiotów (podwykonawcy), którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (zał. nr 5 do SIWZ). 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (2005-2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załączyć co najmniej 2 referencje) załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dostępne środki finansowe nie mogą być mniejsze niż 4 000 000,00 PLN) 12. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl (Przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sejnach ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, pok. nr 8 lub Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sejnach ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana przez Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013..

Starosta Powiatu w Sejnach

Ryszard Grzybowski

 

Metryka strony

Udostępniający: Bogdan Kowalewski - Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Bogdan Kowalewski

Data wytworzenia: 2009-11-16

Wprowadzający: Bogdan Kowalewski

Data wprowadzenia: 2009-11-17

Data modyfikacji: 2009-11-17

Opublikował: Bogdan Kowalewski

Data publikacji: 2009-11-17