uslugi_inform._na_2016

OR.272.5.2015

Zaproszenie

 W postępowaniu otwartym do złożenia oferty na świadczenie usług informatycznych na rzecz Wydziału Geodezji i Kartografii oraz Starostwa Powiatowego w Sejnach w okresie

od 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2016 r.

Zamawiający: Powiat Sejneński, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny,

NIP: 844-21-39-638

Podstawa prawna:

Art. 4 pkt. 8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 z późn. zm. oraz  zarządzenie nr 18/2015 z dnia 8 września 2015 r. Starosty Powiatu w Sejnach w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych.

Przedmiot zamówienia:

 

Zadanie I (usługi na rzecz Wydziału Geodezji i Kartografii)

 

1.   Wydawanie danych EGiB do GUGiK oraz ARiMR:

 

a) Przygotowanie V-Bazy z plików SWD i SWG w V-SWDE,    

b) Scalenie plików w V-IPE,                                                                   

c) Weryfikacja danych i przygotowanie raportu błędów,           

d) Przesłanie danych do IPE-ZK i ich weryfikacja,                                

e) Sprawdzenie poprawności przesłanych danych,                                

f) Weryfikacja zadania w IPE-W i IPE-C,                                              

g) Czyszczenie i konserwacja baz danych.                                             

 

2.   Obsługa informatyczna wydziału:

 

a) Konserwacja oprogramowania, stacji roboczych oraz serwerów,

b) Obsługa urządzeń specjalistycznych (drukarki, plotery),

c) Nadzorowanie zakupów odpowiedniego sprzętu i oprogramowania.

 

Zadanie II (usługi na rzecz Starostwa Powiatowego w Sejnach)

 

1. Instalacja i weryfikacja zakupionych licencji na oprogramowanie przez Starostwo na poszczególnych stanowiskach roboczych.

2. Nadzorowanie zakupów odpowiedniego sprzętu i oprogramowania dostosowanego do potrzeb na poszczególnych stanowiskach pracy.

3. Bieżąca konserwacja oraz naprawy stacji roboczych i serwerów Starostwa z uwzględnieniem odpowiedniego zakupu sprzętu lub jego elementów, finansowanych ze środków Starostwa wcześniej nie uwzględnionych.

4. Bieżąca konserwacja oraz naprawa stacji roboczych i serwerów odbywać się będzie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach przy ul. 1 Maja 1 i ul. Piłsudskiego 34 w godzinach pracy urzędu tj. od 7:30 do 15:30.

5. Wykonawca lub osoba przez niego upoważniona wykonująca usługę dokonywać będzie napraw i konserwacji:

  • stacji roboczych w obecności osoby upoważnionej do przetwarzania danych na stacji roboczej,
  • serwerów po uzgodnieniu z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji Starostwa Powiatowego w Sejnach lub osoby upoważnionej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi być złożona na I i II zadanie.

6. Zamawiający zapozna Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną do wykonywania usługi z przepisami prawa związanymi z dochowaniem tajemnicy ustawowo chronionej tj. przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych i zachowaniem bezpieczeństwa w systemach informatycznych.

Potwierdzeniem zapoznania Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej do wykonywania usługi z przepisami prawa będzie złożenie stosownego oświadczenia, którego wzór stanowi zał. nr 1 do zaproszenia.

7. Wykonawca jest zobowiązany również do:

Wykonywania wspólnie z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w Starostwie Powiatowym w Sejnach, nadzoru zadań wynikających z § 20  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2012r. Poz. 526).

Przestrzegania przepisów dotyczących ochrony i bezpieczeństwa systemów informatycznych, i wykonywanie zadań wynikających z  Zarządzenia Nr 11/2013 Starosty Sejneńskiego z dnia 13 maja 2013r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych w Starostwie Powiatowym  w Sejnach.

Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi 2 razy w tygodniu po 4 godziny oraz każdorazowo w przypadku awarii uniemożliwiających prace systemów użytkowych przez Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 3 godziny.

Płatność:

  • na koniec każdego miesiąca
  • w terminie 7 dni od otrzymania faktury VAT przelewem

Ofertę należy dostarczyć lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Sejnach,

ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny (sekretariat) do dnia 7.12.2015 r. godz. 11.00.

Do oferty należy dołączy następujące dokumenty:

- Formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem do zaproszenia

- Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert;

- Oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikami nr 2, 2a i 2b do zaproszenia

- Dokumenty stwierdzające, że osoba/y, które będą wykonywać zamówienie, posiadają

             wymagane kwalifikacje

             - Dokument/y potwierdzający/ce posiadane doświadczenie (co najmniej roczne) w

             obsłudze, administracji i konserwacji oprogramowania EGBWIN, TERRABIT,

             OŚRODEK, bazy danych PERVASIVE, FIREBIRD oraz ORACLE, systemu  

           operacyjnego LINUX SUSE.

 

Brak jednego z powyższych dokumentów skutkować może odrzuceniem oferty !

 

Ewentualne zapytania należy kierować:

Anna Miszkiel, tel. 087 5173 916

Termin związana oferta: 30 dni od daty złożenia oferty.

Istotne postanowienia umowy:

- zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do zaproszenia

Wybór oferty nastąpi na następujących zasadach:

Wybór oferty, zostanie dokonany na podstawie zawartych w złożonej ofercie dokumentów zgodnych z postanowieniami zaproszenia, stwierdzeniu spełnienia wszystkich żądanych przez Zamawiającego warunków oraz po zaakceptowaniu propozycji wyboru przez Starostę Powiatu w Sejnach.

Zamawiający przy wyborze zastosuje następujące kryteria:

Cena – 96 %

Posiadane doświadczenie – 4% jak poniżej:

Minimum roczne – 0 %

2 letnie – 1%

3 letnie – 2 %

4 letnie – 3 %

5 letnie i powyżej – 4 %

Niezwłocznie po zaakceptowaniu i wyborze oferty, Zamawiający zawiadomi o wyniku postępowania na stronie BIP Powiatu Sejneńskiego oraz wskaże miejsce i termin podpisania umowy dla wybranego wykonawcy.

 

 

Sejny, dnia 30.11.2015 r.

 

 

 

Piotr Alszko

Starosta Powiatu w Sejnach

 

 

 

 

 

W załączeniu:

-formularz oferty (zał. nr 1)

-oświadczenia (zał. nr 2,2a i 2b))

-projekt umowy (zał. nr 3)

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Bogdan Kowalewski

Data wytworzenia: 2015-12-01

Wprowadzający: Bogdan Kowalewski

Data wprowadzenia: 2015-12-01

Data modyfikacji: 2015-12-01

Opublikował: Bogdan Kowalewski

Data publikacji: 2015-12-01