Zarządzenie 21 z 2007r.

ZARZĄDZENIE NR 21/07
STAROSTY SEJNEŃSKIEGO
z dnia 08 sierpnia 2007r.


sprawie powołania komisji do oceny dokumentacji niearchiwalnej
sporządzonej w Starostwie Powiatowym w Sejnach.


Na podstawie §4 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. nr 167, poz. 1375) zarządzam, co następuje:


§ 1. Powołuję komisję w składzie:
1) Ryszard Grzybowski –Starosta Sejneński,
2) Agnieszka Kujawska –Kierownik Wydziału Ogólnego,
3) Aneta Kimszal-Kierownik Wydziału Finansowego,
4) Tomasz Andrejczyk- Kierownik Wydziału Architektury, Budownictwa i Ochrony Środowiska,
5) Marek Ślusarz- Kierownik Wydziału Komunikacji i Dróg,
6) Emilian Marcinkiewicz – Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii i Rolnictwa,
7) Teresa Alicja Jurkiewicz –inspektor.

§ 2. W pracach komisji może nie uczestniczyć kierownik wydziału, którego dokumentacja nierchiwalna nie podlega brakowaniu.

§3. Do zadań Komisji należy:
1) Sporządzanie protokołów i spisów dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do przekazania na makulaturę lub zniszczenie i wystąpienie do Archiwum Państwowego w Suwałkach o zgodę na wybrakowanie akt.
2) Wybrakowanie akt.
Sporządzanie protokołów z wybrakowania akt. 

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Ryszard Grzybowski
Starosta Sejneński

Metryka strony

Udostępniający: Wydział Ogólny Starostwa Powiatowego w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Data wytworzenia: 2007-08-08

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2007-08-27

Data modyfikacji: 2007-08-27

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2007-08-27