Zarządzenie Nr 21/05 Starosty Sejneńskiego z dnia 09.12.2005r. w sprawie powołania komisji do odbioru robót budowlanych.
-
Zarządzenie nr 21/05
-
Starosty Powiatu w Sejnach
-
z dnia 09.12.2005 r
-
-
w sprawie powołania komisji do odbioru robót budowlanych, sprawa nr OR-343/08/05 dotyczących: Przebudowa ul. Zawadzkiego w Sejnach. Ułożenie nawierzchni asfaltowej z mieszanki mineralno-bitumicznej zamkniętej.
-
-
Do odbioru robót budowlanych, powołuję Komisję w następującym składzie:
-
-
1. Jarosław Polens - przewodniczący
-
2. Jarosław Niemkiewicz - sekretarz
-
3. Bogdan Kowalewski - członek
-
-
Termin odbioru robót wyznaczam na 15 grudnia 2005 r. o godz. 10.00.
-
-
-
Do zadań komisji należy:
-
-
Sprawdzenie jednostek obmiarowych zawartych w kosztorysie powykonawczym z uwzględnieniem zmian zawartych podczas realizacji zamówienia
-
Sprawdzenie zgodności cen kosztorysu powykonawczego z kosztorysem ofertowym
-
Sporządzenie protokołu odbioru z uwzględnieniem prawidłowości wykonanych prac i dotrzymania terminów realizacji
-
Sprawdzenie zgodności dostarczonych przez wykonawcę atestów materiałów użytych do wykonania parkingu oraz pisemnego zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji.
-
Innych czynności zgodnych obowiązującym prawem budowlanym.
-
-
-
-
Sejny dnia 09.12.2005 r
-
-
Starosta Sejneński
-
-
Piotr Marian Luto
Metryka strony