Zarządzenie Nr 13/05

Zarządzenie nr 13/05

Starosty Sejneńskiego

z dnia 29 sierpnia 2005r.

w sprawie powołania komisji do odbioru robót, tj. dostawy, montażu, instalacji oraz skonfigurowaniu sprzętu dla potrzeb systemu informatycznego Centrum Ratowniczego w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Staży Pożarnej w Sejnach sfinansowanych w ramach Narodowego Programu dla Polski 2003, Program dla Polskiej Granicy Wschodniej, Fundusz Małych Projektów Infrastrukturalnych SIPF zgodnie z umową dostawy nr OR 343/03/05 z dnia 08.07.2005r. pomiędzy Powiatem Sejneńskim, a Centrum Informatyki ZETO S.A. w Białymstoku.

 

Zarządzam co następuje:

 

 

§ 1.

Powołuję komisję w składzie:

 

1. Sławiński Rafał - przewodniczący komisji Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach

 

2. Gałdzewicz Ryszard - członek komisji Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach

 

3. Ropel Henryka - członek komisji Starostwo Powiatowe w Sejnach

 

do dokonania odbioru w/w robót.

 

 

§ 2.

1. Odbiór przedmiotu umowy odbędzie się w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach.

2. Odbioru dokona komisja w obecności co najmniej 1 upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.

3. Komisja w protokole potwierdzi wykonanie robót oraz szkoleń zgodnie z warunkami określonymi w umowie oraz dokona oceny zgodności dostaw i usług pod względem ilościowym i jakościowym.

 

 

§ 3.

Termin odbioru robót ustalony zostanie po pisemnym zgłoszeniu przez wykonawcę gotowości odbioru wykonywanych prac, dokonanych z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem.

 

 

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wicestarosta Sejneński

Anna Szkarnulis

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Waldemar Budowicz

Wprowadzający: Waldemar Budowicz

Data wprowadzenia: 2005-09-01

Data modyfikacji: 2005-09-01

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2005-09-01