Udzielenie_zamówienia_na_dostawe_ mater._dla_PZD

 Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 64952-2016 z dnia 2016-03-22 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Sejny
Opis części zamówienia: Zadanie Nr 1 Temat: Sukcesywne dostawy materiałów do naprawy nawierzchni drogowych - mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno. Opis: Ustalenia zawarte w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia obejmują wymagania...
Termin składania ofert: 2016-03-31


Sejny: Sukcesywne dostawy materiałów do naprawy nawierzchni drogowych: mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno i emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC.
Numer ogłoszenia: 96534 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64952 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów do naprawy nawierzchni drogowych: mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno i emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis części zamówienia: Zadanie Nr 1 Temat: Sukcesywne dostawy materiałów do naprawy nawierzchni drogowych - mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno. Opis: Ustalenia zawarte w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia obejmują wymagania dotyczące dostaw mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno w ilości szacunkowej 64 ton. Ilości te należy traktować jedynie jako pomoc w określeniu wielkości przedmiotu zamówienia - nie mogą one stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Są to jedynie prognozowane ilości na rok 2016 - rzeczywiste ilości będą zależne od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagania techniczne i jakościowe: Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno powinna spełniać następujące wymagania: -posiadać Aprobatę Techniczną IBDiM dopuszczającą ją do stosowania w budownictwie drogowym oraz aktualny certyfikat zgodności lub deklaracje zgodności z Aprobatą Techniczną. -wykonana z kruszywa łamanego (w 100%) o wymiarach ziaren do 8 mm, -lepiszcze modyfikowane, -zawartość asfaltu w mieszance 4-6,5%, -zawartość wolnych przestrzeni w mieszance do 25% , -możliwość stosowania zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, -możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją, -mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno musi być pakowana w worki foliowe od 25 do 30 kg oraz dostarczana do Zamawiającego na paletach, -mieszanka mineralno-asfaltowa nie może mieć terminu przydatności do stosowania krótszego niż 6 miesięcy licząc od daty odbioru danej partii. Ilość termin i sposób realizacji: a)Dostawy mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno będą realizowane na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego (adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach, ul. Marchlewskiego 19, 16 - 500 Sejny). Termin dostaw ustala się w dni od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00. Uwaga: Koszt dostawy workowanej masy mieszanki mineralno - asfaltowej na paletach będzie obejmował rozładunek zamontowanym urządzeniem HDS na samochodzie Dostawcy. b)Partie masy będą dostarczane do siedziby Zamawiającego sukcesywnie w terminie max. 3 dni roboczych od momentu pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania. c)Jednorazowa dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno wynosić będzie nie mniej niż 12 ton. d)Każda dostarczona partia zamówienia musi posiadać atest lub świadectwo jakości. e)Do każdej partii odebranego materiału powinien być dostarczony dokument WZ. Zadanie Nr 2 Temat: Sukcesywne dostawy materiałów do naprawy nawierzchni drogowych - emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC. Opis: Ustalenia zawarte w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia obejmują wymagania dotyczące dostaw emulsji kationowej szybkorozpadowej (o zawartości asfaltu min. 65%) w ilości szacunkowej 49 ton. Ilości te należy traktować jedynie jako pomoc w określeniu orientacyjnej wielkości przedmiotu zamówienia - nie mogą one stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Są to jedynie prognozowane ilości na rok 2016 - rzeczywiste ilości będą zależne od bieżących potrzeb oraz posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego. Wymagania techniczne i jakościowe: Emulsja asfaltowa C65 B3 PU/RC powinna odpowiadać normie PN-EN 13808 - 2010 Asfalty i lepiszcze asfaltowe - zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. Ilość termin i sposób realizacji: a)Partie emulsji będą dostarczane do siedziby Zamawiającego sukcesywnie w terminie max. 2 dni roboczych od momentu pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania. b)Jednorazowa dostawa emulsji wynosić będzie ok. 4,5 tony. c)Dostawy emulsji będą realizowane na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego (adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach, ul. Marchlewskiego 19, 16 - 500 Sejny). Termin dostaw ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00. d)Każda dostarczona partia zamówienia musi posiadać deklaracje zgodności produktu - aktualny Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji. e)Do każdej partii odebranego materiału powinien być dostarczony dokument WZ f)Wykonawca dysponować musi samochodami specjalnymi - cysternami z możliwością przepompowania dostarczonej emulsji asfaltowej do zbiorników Zamawiającego. g)Zamawiający dysponuje zbiornikami o łącznej pojemności: 4,5m3...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1, 44.11.37.00-2, 60.10.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywne dostawy materiałów do naprawy nawierzchni drogowych: mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku, Sp. z o.o., ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24960,00
  • Oferta z najniższą ceną: 24960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36096,00
  • Waluta: PLN .

 

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywne dostawy materiałów do naprawy nawierzchni drogowych- emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BITUNOVA, Sp. z o.o.,, ul. Wólczyńska 237, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36750,00
  • Oferta z najniższą ceną: 36750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39200,00
  • Waluta: PLN .                   

 

                    Kierownik

   Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach

   Jarosław Polens

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Bogdan Kowalewski

Data wytworzenia: 2016-04-19

Wprowadzający: Bogdan Kowalewski

Data wprowadzenia: 2016-04-19

Data modyfikacji: 2016-04-19

Opublikował: Bogdan Kowalewski

Data publikacji: 2016-04-19