Obsluga_informatyczna_2015
OR.272.17.2014
Zaproszenie
W postępowaniu otwartym do złożenia oferty na świadczenie usług informatycznych na rzecz Wydziału Geodezji i Kartografii oraz Starostwa Powiatowego w Sejnach w okresie
od 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r.
Zamawiający: Powiat Sejneński, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny,
NIP: 844-21-39-638
Podstawa prawna:
Art. 4 pkt. 8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 z późn. zm. oraz zarządzenie nr 4/2014 z dnia 10 stycznia 2014 r. Starosty Powiatu w Sejnach w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych.
Przedmiot zamówienia:
Zadanie I (usługi na rzecz Wydziału Geodezji i Kartografii)
1. Wydawanie danych EGiB do GUGiK oraz ARiMR :
a) Przygotowanie V-Bazy z plików SWD i SWG w V-SWDE,
b) Scalenie plików w V-IPE,
c) Weryfikacja danych i przygotowanie raportu błędów,
d) Przesłanie danych do IPE-ZK i ich weryfikacja,
e) Sprawdzenie poprawności przesłanych danych,
f) Weryfikacja zadania w IPE-W i IPE-C,
g) Czyszczenie i konserwacja baz danych.
2. Obsługa informatyczna wydziału:
a) Konserwacja oprogramowania, stacji roboczych oraz serwerów,
b) Obsługa urządzeń specjalistycznych (drukarki, plotery),
c) Nadzorowanie zakupów odpowiedniego sprzętu i oprogramowania.
Zadanie II (usługi na rzecz Starostwa Powiatowego w Sejnach)
1. Instalacja i weryfikacja zakupionych licencji na oprogramowanie przez Starostwo na poszczególnych stanowiskach roboczych.
2. Nadzorowanie zakupów odpowiedniego sprzętu i oprogramowania dostosowanego do potrzeb na poszczególnych stanowiskach pracy.
3. Bieżąca konserwacja oraz naprawy stacji roboczych i serwerów Starostwa z uwzględnieniem odpowiedniego zakupu sprzętu lub jego elementów, finansowanych ze środków Starostwa nie uwzględnionych.
4. Bieżąca konserwacja oraz naprawa stacji roboczych i serwerów odbywać się będzie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach przy ul. 1 Maja 1 i ul. Piłsudskiego 34 w godzinach pracy urzędu tj. od 7:30 do 15:30.
5. Wykonawca lub osoba przez niego upoważniona wykonująca usługę dokonywać będzie napraw i konserwacji:
- stacji roboczych w obecności osoby upoważnionej do przetwarzania danych na stacji roboczej,
- serwerów po uzgodnieniu z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji Starostwa Powiatowego w Sejnach lub osoby upoważnionej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi być złożona na I i II zadanie.
6. Zamawiający zapozna Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną do wykonywania usługi z przepisami prawa związanymi z dochowaniem tajemnicy ustawowo chronionej tj. przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych i zachowaniem bezpieczeństwa w systemach informatycznych.
Potwierdzeniem zapoznania Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej do wykonywania usługi z przepisami prawa będzie złożenie stosownego oświadczenia, którego wzór stanowi zał. nr 1 do zaproszenia.
7. Wykonawca jest zobowiązany również do:
Wykonywania wspólnie z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w Starostwie Powiatowym w Sejnach, nadzoru zadań wynikających z § 20 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2012r. Poz. 526).
Przestrzegania przepisów dotyczących ochrony i bezpieczeństwa systemów informatycznych, i wykonywanie zadań wynikających z Zarządzenia Nr 11/2013 Starosty Sejneńskiego z dnia 13 maja 2013r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Sejnach.
Płatność:
- na koniec każdego miesiąca
- w terminie 7 dni od otrzymania faktury VAT przelewem
Ofertę należy dostarczyć lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Sejnach,
ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny (sekretariat) do dnia 30.12.2014 r. godz. 11.00.
Do oferty należy dołączy następujące dokumenty:
- Formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem do zaproszenia
- Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert;
- Oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikami nr 2, 2a i 2b do zaproszenia
- Dokumenty stwierdzające, że osoba/y, które będą wykonywać zamówienie, posiadają
wymagane kwalifikacje
Brak jednego z powyższych dokumentów skutkować może odrzuceniem oferty !
Ewentualne zapytania należy kierować:
Anna Miszkiel, tel. 087 5173 916
Termin związana oferta: 30 dni od daty złożenia oferty.
Istotne postanowienia umowy:
- zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do zaproszenia
Wybór oferty nastąpi na następujących zasadach:
Wybór oferty, zostanie dokonany na podstawie zawartych w złożonej ofercie dokumentów zgodnych z postanowieniami zaproszenia, stwierdzeniu spełnienia wszystkich żądanych przez Zamawiającego warunków oraz po zaakceptowaniu propozycji wyboru przez Starostę Powiatu w Sejnach.
Niezwłocznie po zaakceptowaniu i wyborze oferty, Zamawiający zawiadomi o wyniku postępowania oraz wskaże miejsce i termin podpisania umowy.
Sejny, dnia 22.12.2014 r.
Piotr Franciszek Alszko
Starosta Powiatu Sejneńskiego
Metryka strony