ogloszenie_nabor_geodezja
Załącznik
do Zarządzenia Nr 30/2014
Starosty Sejneńskiego
z dnia 31 lipca 2014 r.
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Sejneńskiego
z dnia 31 lipca 2014 roku
o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Sejnach
Starosta Sejneński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
geodeta w Wydziale Geodezji i Kartografii
w Starostwie Powiatowym w Sejnach,
ul.1 Maja 1, 16-500 Sejny
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Sejnach
ul. 1 Maja 1
16-500 Sejny
II. Określenie stanowisk urzędniczych:
geodeta w Wydziale Geodezji i Kartografii
1 etat - pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- Wykształcenie wyższe - geodezyjne i kartograficzne lub średnie geodezyjne i kartograficzne.
- W przypadku wykształcenia średniego co najmniej 3 letni staż pracy.
- Uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne.
- Uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – geodeta w Wydziale Geodezji i Kartografii.
- Znajomość ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Znajomość przepisów prawa z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego oraz znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego.
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- Znajomość obsługi programów geodezyjnych do prowadzenia baz danych w systemach informatycznych ( TerraBit, EGB V, C-Geo).
- Znajomość funkcjonowania zespołu do spraw geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz koordynacji sytuowania sieci uzbrojenia terenu.
- Skrupulatność, dokładność, umiejętność pracy w zespole.
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i zdolności negocjacyjnych.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- Wprowadzanie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków na podstawie odpisów prawomocnych decyzji i orzeczeń oraz odpisów aktów notarialnych, z których wynikają zmiany.
- Wydawanie odpłatnie wypisów i wyrysów wraz z wykazami zmian gruntowych oraz kopii map ewidencyjnych na żądanie właścicieli lub osób fizycznych i prawnych, w których władaniu znajduje się grunt, budynek lub lokal, osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, które mają interes prawny w tym zakresie, a także na żądanie zainteresowanych organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego.
- Udzielanie informacji o gruntach, budynkach i lokalach zawartych w operacie ewidencyjnym, który składa się z map, rejestrów i dokumentów uzasadniających wpisy do tych rejestrów.
- Wydawanie zaświadczeń o prowadzeniu gospodarstw.
- Koordynacja spraw ewidencji gruntów i budynków z ośrodkiem dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.
- Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych.
- Zarządzanie dokumentami prowadzonych spraw wewnątrz Starostwa oraz ich wymiana z podmiotami zewnętrznymi w elektronicznym systemie obiegu dokumentów FlowER Urząd.
- Udostępnianie informacji publicznej na zasadach i w trybie określonym w ustawie o dostępie do informacji publicznej.
- Zastępowanie w czasie nieobecności przewodniczącego Zespołu ds. Koordynacji (uzgadniania) Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu na posiedzeniach zespołu.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dowodu osobistego,
4) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopia dokumentów potwierdzających co najmniej 3 letni staż pracy (przypadku wykształcenia średniego),
6) kserokopia dokumentów poświadczających posiadane uprawnienia zawodowe,
7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku geodety w Wydziale Geodezji i Kartografii,
8) oświadczenie, że kandydat na wolne stanowisko urzędnicze nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
i skarbowe,
10) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
11) oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,
12) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów naboru.
- Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (m.in. zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach).
Kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: Sejny, ul. 1 Maja 1.
- Specyfika pracy na stanowisku:
- praca w systemie równoważnym,
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na piętrze w budynku nie posiadającym windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.
VII. W Starostwie Powiatowym w Sejnach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: geodeta w Wydziale Geodezji i Kartografii w Starostwie Powiatowym w Sejnach” w terminie do dnia 14 sierpnia 2014 r. do godz. 10.00.
W przypadku dokumentów przesłanych pocztą o terminie decyduje data stempla pocztowego.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Inne informacje.
Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na to stanowisko został określony w Zarządzeniu Nr 30/2014 Starosty Sejneńskiego z dnia 31 lipca 2014 r.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne, które zakwalifikowały się do etapu drugiego konkursu zostanie przeprowadzona rozmowa oraz ewentualnie test pisemny.
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu zostanie upowszechniona na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dodatkowo osoby, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomione (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszone do drugiego etapu konkursu.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15 września 2014 r. w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro). Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udziela:
- P. Irena Chabrewicz – inspektor w Wydziale Geodezji i Kartografii, tel. 87/5173917
Starosta
Andrzej Szturgulewski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego
w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).
Metryka strony