inspektor_nadzoru_droga_nr_1165B
OR.272.7.2014
Zaproszenie do złożenia oferty
Na wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji
pt.,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 1165B Krasnowo – Burbiszki – Żegary”.
Zamawiający: Powiat Sejneński, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, NIP: 844-21-39-638
Podstawa prawna:
Art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) oraz zarządzeniem nr 4/2014 z dnia 10 stycznia 2014 r. Starosty Powiatu w Sejnach w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych.
Przedmiot zamówienia:
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pt. Przebudowa
drogi powiatowej Nr 1165B Krasnowo – Burbiszki – Żegary na odcinku o łącznej długości 1668m, który
będzie realizowany w ramach projektu pn. „Wszystkie przygraniczne drogi prowadzą do domów
przyjaciół”, nr projektu: LT-PL/170 dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej
Litwa – Polska 2007 -2013”.
W zakres zamówienia wchodzi m.in. nadzór robót polegających na wykonaniu:
- roboty przygotowawcze związane ze ścinką poboczy oraz korektą lokalnych nierówności na istniejącej drodze,
- ułożenie przy użyciu rozściełacza i zagęszczenie górnej warstwy podbudowy gr. 10 cm i szer. 5,5m z kruszywa naturalnego frakcji 0-31,5 o ciągłym uziarnieniu z 70% dodatkiem kruszywa łamanego,
- wykonanie warstwy ścieralnej dla KR-1/KR-2 z mieszanki mineralno – asfaltowej, grysowo-żwirowej grubości 5 cm i szer. 5m wraz z uzupełnieniem poboczy szerokości 1,0m i śr. grubości 15cm mieszanką kruszywową frakcji 0-31,5mm o ciągłym uziarnieniu z 50% dodatkiem kruszywa łamanego,
- przebudowa istniejących zjazdów,
- ustawienie elementów bezpieczeństwa ruchu w postaci stalowych barier energochłonnych i oznakowania pionowego,
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.
Termin wykonania robót: od podpisania umowy do protokólarnego odbioru inwestycji tj. ok. 12 czerwca 2014 r.
Płatność: w terminie 14 dni od rozliczenia i odbioru inwestycji
Ofertę należy dostarczyć lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny (sekretariat) do dnia 07.04.2014 r godz. 10.00.
Wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty:
-
Formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem do zaproszenia
-
Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
-
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;
-
Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy dróg
-
Oświadczenie w formie oryginału dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę, przy użyciu metody „spełnia/nie spełnia”.
Brak jednego z powyższych dokumentów skutkować może odrzuceniem oferty !
Zamawiający wybierze ofertę, która spełni wszystkie warunki zaproszenia oraz będzie najkorzystniejsza w następującym kryterium: 100% - cena.
Wykonawca/y zostanie/ą poinformowany/i o wyniku postępowania po zaakceptowaniu i wyborze najkorzystniejszej oferty przez Zamawiającego.
Ewentualne zapytania należy kierować:
Bogdan Kowalewski, tel. 87 5173906
Sejny, dnia 01.04.2014 r.
W załączeniu:
- formularz oferty,
- oświadczenia (3 szt)
- projekt umowy
Andrzej Szturgulewski
Starosta Powiatu w Sejnach
Metryka strony