nabor_podinspektor_OR_14
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 14/2014
Starosty Sejneńskiego
z dnia 17 lutego 2014 r.
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Sejneńskiego
z dnia 17 lutego 2014 roku
o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Sejnach
Starosta Sejneński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor w Wydziale Ogólnym
w Starostwie Powiatowym w Sejnach,
ul.1 Maja 1,16-500 Sejny
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Sejnach
ul. 1 Maja 1
16-500 Sejny
II. Określenie stanowisk urzędniczych:
podinspektor w Wydziale Ogólnym
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor w Wydziale Ogólnym.
- Wykształcenie wyższe ( preferowane administracyjne),
- Posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy ( preferowane zatrudnienie w jednostkach samorządu terytorialnego),
- Znajomość ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym, znajomość ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. prawo o stowarzyszeniach, znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego ( szczególnie Dział VIII), znajomość przepisów ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- samodzielność w podejmowaniu decyzji, operatywność,
- umiejętność dobrego kontaktu z ludźmi
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość technologii informatycznych, tj: obsługa komputera, systemu Windows, Microsoft Office oraz obsługa innych urządzeń multimedialnych.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
1) W zakresie nadzoru nad stowarzyszeniami:
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej stowarzyszeń działających na terenie Powiatu Sejneńskiego,
- prowadzenie rejestru stowarzyszeń,
- opiniowanie wniosków w sprawie rejestracji stowarzyszeń.
2) W zakresie skarg i wniosków:
- przyjmowanie skarg i wniosków,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
- czuwanie nad tokiem i terminowością załatwiania skarg i wniosków,
- sporządzanie okresowych sprawozdań z rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Starostwie.
3) W zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego:
- prowadzenie dokumentacji i obsługa techniczna Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
4) W zakresie zadań wynikających z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych:
- organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych,
- wydawanie pozwoleń na sprowadzenie zwłok lub szczątków ludzkich z zagranicy w celu ich pochowania,
- wydawanie na wniosek uczelni decyzji w sprawie przekazania do celów naukowych zwłok niepochowanych przez uprawnione podmioty.
5) Prowadzenie spraw związanych z odbieraniem zawiadomień o znalezieniu rzeczy zagubionych i ich przechowywanie oraz poszukiwanie osób uprawnionych do ich odbioru.
6) Organizacja na terenie powiatu obchodów rocznic w celu upamiętnienia walki o niepodległość Polski oraz uczczenia pamięci ofiar wojny i okresu powojennego.
7) Obsługa biurowa Komisji ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Rolnictwie Indywidualnym Powiatu Sejneńskiego.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dowodu osobistego,
4) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopia dokumentów potwierdzających co najmniej 2 letni staż pracy,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Ogólnym,
7) oświadczenie, że kandydat na wolne stanowisko urzędnicze nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
i skarbowe,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów naboru.
2. Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (m.in. zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach).
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: Sejny, ul. 1 Maja 1.
- Specyfika pracy na stanowisku:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na piętrze w budynku nie posiadającym windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.
VII. W Starostwie Powiatowym w Sejnach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor w Wydziale Ogólnym w Starostwie Powiatowym w Sejnach” w terminie do dnia 03 marca 2014 r. do godz. 10.00.
W przypadku dokumentów przesłanych pocztą o terminie decyduje data stempla pocztowego.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Inne informacje.
Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na to stanowisko został określony w Zarządzeniu Nr 14/2014 Starosty Sejneńskiego z dnia 17 lutego 2014 r.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne, które zakwalifikowały się do etapu drugiego konkursu zostanie przeprowadzona rozmowa oraz ewentualnie test pisemny.
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu zostanie upowszechniona na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dodatkowo osoby, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomione (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszone do drugiego etapu konkursu.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 25 marca 2014 r. w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro). Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udziela:
- P. Aneta Kimszal – Sekretarz Powiatu, tel. 87/5173914
Starosta
Andrzej Szturgulewski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego
w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego
w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).
Metryka strony