nabor_podinspektor_OR_14

 

 

Załącznik  Nr 1

do Zarządzenia Nr 14/2014

Starosty Sejneńskiego

 z dnia 17 lutego 2014 r.

 

O G Ł O S Z E N I E

Starosty Sejneńskiego

z dnia 17 lutego 2014 roku

o otwartym i konkurencyjnym  naborze na wolne  stanowisko urzędnicze  

w Starostwie Powiatowym w Sejnach

 

Starosta Sejneński

ogłasza nabór na  wolne  stanowisko urzędnicze

podinspektor w Wydziale Ogólnym

w Starostwie Powiatowym w Sejnach,

 ul.1 Maja 1,16-500 Sejny

 

I.  Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Sejnach

ul. 1 Maja 1

16-500 Sejny

 

II. Określenie  stanowisk urzędniczych:

podinspektor w Wydziale Ogólnym

1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.

 

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

 

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor w Wydziale Ogólnym.
  6. Wykształcenie wyższe ( preferowane administracyjne),
  7. Posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy ( preferowane zatrudnienie w jednostkach  samorządu terytorialnego),
  8. Znajomość ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym, znajomość ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. prawo o stowarzyszeniach, znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego ( szczególnie Dział VIII), znajomość przepisów ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.

  

2.     Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

  1. samodzielność w podejmowaniu decyzji, operatywność,
  2. umiejętność dobrego kontaktu z ludźmi
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. dobra znajomość technologii informatycznych, tj: obsługa komputera, systemu Windows, Microsoft Office oraz obsługa innych urządzeń multimedialnych.

 

 IV.   Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na  stanowisku urzędniczym:

1)   W zakresie nadzoru nad stowarzyszeniami:

- prowadzenie dokumentacji dotyczącej stowarzyszeń działających na terenie Powiatu Sejneńskiego,

-  prowadzenie rejestru stowarzyszeń,

-  opiniowanie wniosków w sprawie rejestracji stowarzyszeń.

2)  W zakresie skarg i wniosków:

- przyjmowanie skarg i wniosków,

- prowadzenie rejestru skarg i wniosków,

- czuwanie nad tokiem i terminowością załatwiania skarg i wniosków,

- sporządzanie okresowych sprawozdań z rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Starostwie.

3)   W zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego:

- prowadzenie dokumentacji i obsługa techniczna Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.

4)  W zakresie zadań wynikających z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych:

- organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych,

- wydawanie pozwoleń na sprowadzenie zwłok lub szczątków ludzkich z zagranicy w celu ich pochowania,

- wydawanie na wniosek uczelni decyzji w sprawie przekazania do celów naukowych zwłok niepochowanych przez uprawnione podmioty.

5) Prowadzenie spraw związanych z odbieraniem zawiadomień o znalezieniu rzeczy zagubionych i ich przechowywanie oraz poszukiwanie osób uprawnionych do ich odbioru.

6)   Organizacja na terenie powiatu obchodów rocznic w celu upamiętnienia walki o niepodległość Polski oraz uczczenia pamięci ofiar wojny i okresu powojennego.

7) Obsługa biurowa Komisji ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Rolnictwie Indywidualnym Powiatu Sejneńskiego.                      

 

V.  Wskazanie wymaganych dokumentów.

1. Dokumenty niezbędne:    

1) kwestionariusz osobowy  *

2) list motywacyjny,

3) kserokopia dowodu osobistego,

4) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5) kserokopia dokumentów potwierdzających co najmniej 2 letni staż pracy,

6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Ogólnym,

7) oświadczenie, że kandydat na wolne stanowisko urzędnicze nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)  oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
 i skarbowe,

9)  oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów naboru.

 

 2. Dokumenty dodatkowe:

  1. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (m.in. zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach).

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Miejsce pracy: Sejny, ul. 1 Maja 1.
  2. Specyfika pracy na stanowisku:

- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na piętrze w budynku nie posiadającym windy,

- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

      - wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.

VII. W Starostwie Powiatowym w Sejnach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.

 

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na  wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor w Wydziale Ogólnym w Starostwie Powiatowym w Sejnach” w terminie do dnia 03 marca 2014 r. do godz. 10.00.

W przypadku dokumentów przesłanych pocztą o terminie decyduje data stempla pocztowego.

Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.          

 

  1. Inne informacje.    

Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na  to stanowisko został określony w  Zarządzeniu Nr 14/2014 Starosty Sejneńskiego z dnia 17 lutego 2014 r.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne, które zakwalifikowały się do etapu drugiego konkursu zostanie przeprowadzona rozmowa oraz ewentualnie test pisemny.

Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu zostanie upowszechniona na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).

Dodatkowo osoby, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomione (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszone do drugiego etapu konkursu.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.

Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 25 marca 2014 r.  w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro). Oferty nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Dodatkowych informacji udziela:                                                                 

  1. P. Aneta Kimszal – Sekretarz Powiatu, tel. 87/5173914         

 

Starosta

Andrzej Szturgulewski

  

* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego
w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego
w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Pawlukanis

Data wytworzenia: 2014-02-17

Wprowadzający: Henryka Pawlukanis

Data wprowadzenia: 2014-02-18

Data modyfikacji: 2014-02-18

Opublikował: Henryka Pawlukanis

Data publikacji: 2014-02-18