Dostawa_wyp._projekt_2014

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl


Sejny: Dostawa wyposażenia oraz sprzętu w celu realizacji projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 10651 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sejneński , ul. 1-go Maja 1, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5162066, faks 087 5162013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.sejny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia oraz sprzętu w celu realizacji projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów oraz sprzętu w celu realizacji projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013. 1. Odkurzacz przemysłowy przystosowany do podłączenia m.in. wielofunkcyjnej maszyny stolarskiej do drewna - 1 szt. Przeznaczony również do zbierania pyłów budowlanych i trocin. 2. Frezarka elektryczna ręczna do drewna - 1 szt. - komplet frezów - włącznik pod odpowiednią osłoną, z zabezpieczeniem przypadkowego włączania, - przyłącze do odsysania pyłów 3. Wyrzynarka ręczna elektryczna - 1 szt. - możliwość podłączenia do odkurzacza przemysłowego, Wyrzynarka powinna posiadać następujące parametry: Silnik o mocy co najmniej 700 W i zmiennej prędkości pracy. Szybki i łatwy w obsłudze mechanizm beznarzędziowej wymiany brzeszczotów z chwytem typu T. Mechanizm antywibracyjny i gumowana rękojeść pozwalają na łatwą kontrolę pracy narzędzia. Co najmniej 4-stopniowe ustawianie pracy wahadłowej umożliwiającej cięcie bardziej szybkie i dokładne. Miękki rozruch umożliwiający dokładność od początku cięcia. System odsysania pyłu oczyszczający linię cięcia z wiórów. Kompatybilna z brzeszczotem DT2074 do cięcia krawędziowego. Dane techniczne: Liczba suwów bez obciążenia od 0-3500 suwów/min Długość skoku - ok. 26 mm +/- 2 mm Kąt odchylenia od pionu - 45 ° Cięcie w drewnie - co najmniej 70 mm Waga - do 3kg 4. Szlifierka taśmowa do obróbki drewna - 1 szt. - przyłącze do odsysania pyłów - szlifierka powinna umożliwiać dokładne szlifowanie aż do samej krawędzi Dane techniczne: Pobór mocy od 700 W do 1400 W Prędkość taśmy ok. 500 m/min (+-50) Długość taśmy 600-630 mm Szerokość taśmy 100 mm Ciężar do 6 kg Wyposażenie: Worek na pył 1 taśma ścierna Płyta grafitowa zamontowana Płyta korkowa zamontowana Instrukcja użytkownika w języku polskim 5. Wiertarka elektryczna ręczna, akumulatorowa, bez udarowa - 1 szt. Wiertarka winna mieć funkcję: wkręcanie-wykręcanie śrub, wkrętów do drewna, robienie otworów w drewnie oraz posiadać następującą charakterystykę: - mechaniczna dwubiegowa przekładnia planetarna o dużej sile przewiercania, - kilkustopniowa regulacja momentu dokręcania oraz dwa stopnie wiercenia, układ elektroniczny umożliwiający delikatne wiercenie i wkręcanie, - hamulec silnikowy umożliwiający dokładne wykonanie prac wkrętarskich, - uchwyt wiertarski szybkomocujący umożliwiający szybką wymianę narzędzia (rozwartość uchwytu wiertarskiego - 0,8-16 mm) - uchwyt antypoślizgowy, - elektroniczny regulator obrotów Do wyposażenia powinno być dołączone: - ładowarka, - akumulator - 2 sztuki, - walizka i akcesoria w postaci dodatkowych wierteł i otwornic do drewna o różnej średnicy, - uchwyt szybkomocujący, 6. Tokarka do drewna - 1 szt., Dane techniczne: - rozstaw kłów ok. 1100 mm - średnica obróbki - 350 do 370 mm - obroty, bezstopniowo od ok. 500 - 2000 obr./min - ciężar do 125 kg - długość kopiowania ok. 850 mm - wyłącznik wyzwalany przy zaniku napięcia 7. Żelazko z nawilżaczem oraz deską do prasowania - 1 szt., Żelazko winno posiadać: Masa do 1.4 kg Uderzenie pary: od 150 do 220 g/min Długość przewodu: od 2,5 m do 3 m Zbiornik wody: do 400 ml Rodzaj stopy: stopa ceramiczna (stal szlachetna) Moc: do 2600 W Kontrola temperatury: Pokrętło Wyrzut pary w pionie Funkcja samooczyszczania Zabezpieczenie przed przegrzaniem Z funkcją automatycznego wyłączania (pozostawionego urządzenia bez nadzoru), Deska winna posiadać: długość całkowita deski wraz z podstawą pod żelazko: od 160 - 165 cm wymiary powierzchni do prasowania: ok. 120-130 cm x 40-45 cm  regulacja wysokości w zakresie od ok. 70 do 100 cm 8. Odkurzacz elektryczny - 1 szt., Moc silnika: 2200 W do 2500 W Rodzaj worka: papierowy, Pojemność worka: od 4 L do 5 L Funkcje dodatkowe: automatyczne dostosowanie mocy ssania do odkurzanej powierzchni, automatyczne pozycjonowanie worka, automatyczne zwijanie kabla, łagodny start, sterowanie w rączce, sygnalizacja zabrudzenia filtra, wskaźnik zapełnienia worka, wyciszenie silnika Silence Wyposażenie: rura teleskopowa, wąż ssący, ssawko-szczotka z przełącznikiem parkiet-dywan, ssawka mała, ssawka szczelinowa, ssawka do tapicerki, instrukcja obsługi w języku polskim, 9. Stoliki klasowe - 20 szt. - nogi stalowe z profilu okrągłego/kwadratowego mocowane do ramy, blat z płyty co najmniej 18 mm dwustronnie laminowanej - krawędzie oklejone 2 mm obrzeżem PCV. Stoły o wymiarach od: długość: 180-200 oraz szerokości od 70/80 cm, o standardowej wysokości, w kolorze olchy. 10. Szafy dwudrzwiowe typu ubraniowego z półkami i wieszakami - 6 szt. - 3 szafy przeznaczone na segregatory A-4, wysokość/szerokość/głębokość ok. 180/80/40 (+- 4 cm) - 3 szafy typu ubraniowego z wieszakami na ubrania, wysokość/szerokość/głębokość ok. 180/80/60 (+- 4 cm) - wykonane z płyty laminowanej w kolorze olcha - zamykane na zamek 11. Krzesła - 15 szt. - tapicerowane siedzisko i oparcie koloru ciemno-szarego lub brązowego. Metalowa rama, chromowana lub malowana. Możliwość składowania w stosie do 10 szt. 12. Rolety do okien - szerokość 2,80 m - 5 szt., Gramatura 160 - 180 gr/m2 Kolor uzgodniony zostanie w trakcie realizacji dostawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6, 39.71.35.10-1, 42.62.00.00-8, 39.14.33.10-2, 39.13.21.00-7, 39.11.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010, nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. a) zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian parametrów asortymentu na równoważne lub wyższe z jednoczesnym obniżeniem ceny; b) w przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, d) pozostałe zmiany: -siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; -zmiana obowiązującej stawki VAT (jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę); -jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. -rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi dostawami. -zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); -zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, pok. nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w 85 % współfinansowane z projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Odkurzacz przemysłowy przystosowany do podłączenia m.in. wielofunkcyjnej maszyny stolarskiej do drewna - 1 szt. 2. Frezarka elektryczna ręczna do drewna - 1 szt. 3. Wyrzynarka ręczna elektryczna - 1 szt. 4. Szlifierka taśmowa do obróbki drewna - 1 szt. 5. Wiertarka elektryczna ręczna, akumulatorowa, bez udarowa - 1 szt. 6. Tokarka do drewna - 1 szt., 7. Żelazko z nawilżaczem oraz deską do prasowania - 1 szt., 8. Odkurzacz elektryczny - 1 szt.,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odkurzacz przemysłowy przystosowany do podłączenia m.in. wielofunkcyjnej maszyny stolarskiej do drewna - 1 szt. Przeznaczony również do zbierania pyłów budowlanych i trocin. 2. Frezarka elektryczna ręczna do drewna - 1 szt. - komplet frezów - włącznik pod odpowiednią osłoną, z zabezpieczeniem przypadkowego włączania, - przyłącze do odsysania pyłów 3. Wyrzynarka ręczna elektryczna - 1 szt. - możliwość podłączenia do odkurzacza przemysłowego, Wyrzynarka powinna posiadać następujące parametry: Silnik o mocy co najmniej 700 W i zmiennej prędkości pracy. Szybki i łatwy w obsłudze mechanizm beznarzędziowej wymiany brzeszczotów z chwytem typu T. Mechanizm antywibracyjny i gumowana rękojeść pozwalają na łatwą kontrolę pracy narzędzia. Co najmniej 4-stopniowe ustawianie pracy wahadłowej umożliwiającej cięcie bardziej szybkie i dokładne. Miękki rozruch umożliwiający dokładność od początku cięcia. System odsysania pyłu oczyszczający linię cięcia z wiórów. Kompatybilna z brzeszczotem DT2074 do cięcia krawędziowego. Dane techniczne: Liczba suwów bez obciążenia od 0-3500 suwów min Długość skoku - ok. 26 mm +- 2 mm Kąt odchylenia od pionu - 45 ° Cięcie w drewnie - co najmniej 70 mm Waga - do 3kg 4. Szlifierka taśmowa do obróbki drewna - 1 szt. - przyłącze do odsysania pyłów - szlifierka powinna umożliwiać dokładne szlifowanie aż do samej krawędzi Dane techniczne: Pobór mocy od 700 W do 1400 W Prędkość taśmy ok. 500 m/min +-50 Długość taśmy 600-630 mm Szerokość taśmy 100 mm Ciężar do 6 kg Wyposażenie standardowe: Worek na pył 1 taśma ścierna Płyta grafitowa zamontowana Płyta korkowa zamontowana Instrukcja użytkownika w języku polskim 5. Wiertarka elektryczna ręczna, akumulatorowa, bez udarowa - 1 szt. Wiertarka winna mieć funkcję: wkręcanie-wykręcanie śrub, wkrętów do drewna, robienie otworów w drewnie oraz posiadać następującą charakterystykę: - mechaniczna dwubiegowa przekładnia planetarna o dużej sile przewiercania, - kilkustopniowa regulacja momentu dokręcania oraz dwa stopnie wiercenia, układ elektroniczny umożliwiający delikatne wiercenie i wkręcanie, - hamulec silnikowy umożliwiający dokładne wykonanie prac wkrętarskich, - uchwyt wiertarski szybkomocujący umożliwiający szybką wymianę narzędzia (rozwartość uchwytu wiertarskiego - 0,8-16 mm) - uchwyt antypoślizgowy, - elektroniczny regulator obrotów Do wyposażenia powinno być dołączone: - ładowarka, - akumulator - 2 sztuki, - walizka i akcesoria w postaci dodatkowych wierteł i otwornic do drewna o różnej średnicy, - uchwyt szybkomocujący, 6. Tokarka do drewna - 1 szt., Dane techniczne: - rozstaw kłów ok. 1100 mm - średnica obróbki - 350 do 370 mm - obroty, bezstopniowo od ok. 500 - 2000 obr.min - ciężar do 125 kg - długość kopiowania ok. 850 mm - wyłącznik wyzwalany przy zaniku napięcia 7. Żelazko z nawilżaczem oraz deską do prasowania - 1 szt., Żelazko winno posiadać: Masa do 1.4 kg Uderzenie pary: od 150 do 220 gmin Długość przewodu: od 2,5 m do 3 m Zbiornik wody: do 400 ml Rodzaj stopy: stopa ceramiczna (stal szlachetna) Moc: do 2600 W Kontrola temperatury: Pokrętło Wyrzut pary w pionie Funkcja samooczyszczania Zabezpieczenie przed przegrzaniem Z funkcją automatycznego wyłączania (pozostawionego urządzenia bez nadzoru), Deska winna posiadać: długość całkowita deski wraz z podstawą pod żelazko: od 160 - 165 cm wymiary powierzchni do prasowania: ok. 120-130 cm x 40-45 cm  regulacja wysokości w zakresie od ok. 70 do 100 cm 8. Odkurzacz elektryczny - 1 szt., Moc silnika: 2200 W do 2500 W Rodzaj worka: papierowy, Pojemność worka: od 4 L do 5 L Funkcje dodatkowe: automatyczne dostosowanie mocy ssania do odkurzanej powierzchni, automatyczne pozycjonowanie worka, automatyczne zwijanie kabla, łagodny start, sterowanie w rączce, sygnalizacja zabrudzenia filtra, wskaźnik zapełnienia worka, wyciszenie silnika Silence Wyposażenie: rura teleskopowa, wąż ssący, ssawko-szczotka z przełącznikiem parkiet-dywan, ssawka mała, ssawka szczelinowa, ssawka do tapicerki, instrukcja obsługi w języku polskim, Okres gwarancji na asortyment wymieniony w części 1 nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Wykonawca dostarczy sprzęt transportem własnym do internatu Liceum Ogólnokształcącego z Litewskim Językiem Nauczania im. 11 Marca w Puńsku, ul. 11 Marca 16A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6, 39.71.35.10-1, 42.62.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1. Stoliki klasowe - 20 szt. 2. Szafy dwudrzwiowe typu ubraniowego z półkami i wieszakami - 6 szt. 3. Krzesła - 15 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stoliki klasowe - 20 szt. - nogi stalowe z profilu okrągłego/kwadratowego mocowane do ramy, blat z płyty co najmniej 18 mm dwustronnie laminowanej - krawędzie oklejone 2 mm obrzeżem PCV. Stoły o wymiarach od: długość: 180-200 oraz szerokości od 70/80 cm, o standardowej wysokości, w kolorze olchy. 2. Szafy dwudrzwiowe typu ubraniowego z półkami i wieszakami - 6 szt. - 3 szafy przeznaczone na segregatory A-4, wysokość/szerokość/głębokość ok. 180/80/40 (+- 4 cm) - 3 szafy typu ubraniowego z wieszakami na ubrania, wysokość/szerokość/głębokość ok. 180/80/60 (+- 4 cm) - wykonane z płyty laminowanej w kolorze olcha - zamykane na zamek 3. Krzesła - 15 szt. - tapicerowane siedzisko i oparcie koloru ciemno-szarego lub brązowego. Metalowa rama, chromowana lub malowana. Możliwość składowania w stosie do 10 szt. 4. Rolety do okien - szerokość 2,80 m - 5 szt., Gramatura 160 - 180 gr/m2 Kolor uzgodniony zostanie w trakcie realizacji dostawy. Wykonawca dostarczy wyposażenie transportem własnym do internatu Liceum Ogólnokształcącego z Litewskim Językiem Nauczania im. 11 Marca w Puńsku, ul. 11 Marca 16A..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.33.10-2, 39.13.21.00-7, 39.11.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Andrzej Szturgulewski

Starosta Powiatu w Sejnach
 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Bogdan Kowalewski

Data wytworzenia: 2014-01-16

Wprowadzający: Bogdan Kowalewski

Data wprowadzenia: 2014-01-16

Data modyfikacji: 2014-01-20

Opublikował: Bogdan Kowalewski

Data publikacji: 2014-01-16