spec_finanse_2_projekt
Załącznik nr 1
do Zarządzenia nr 42/2013
Starosty Sejneńskiego
z dnia 29 listopada 2013r.
OGŁOSZENIE
Starosty Sejneńskiego
z dnia 29 listopada 2013r.
o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor - specjalista ds. rozliczeń finansowych
projektu pn. „Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie sejneńskim”
Starosta Sejneński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor - specjalista ds. rozliczeń finansowych projektu
w Starostwie Powiatowym w Sejnach
ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty
Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Sejnach
ul. 1 Maja 1
16-500 Sejny
II. Określenie stanowisk urzędniczych:
Podinspektor - specjalista ds. rozliczeń finansowych projektu pn. „Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie sejneńskim”
Liczba stanowisk: 1
Wymiar czasu pracy: ¾ etatu
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony - od rozstrzygnięcia do 31 sierpnia 2015r
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskami urzędniczymi zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie finansów, rachunkowości, ekonomii lub administracji),
- co najmniej 2 –letni staż pracy,
- doświadczenie w pracy dotyczącej projektów współfinansowanych z UE i/lub rządowych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o systemie oświaty, ustawy Prawo zamówień publicznych, dokumentów programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność, obowiązkowość, staranność, samodzielność,
- komunikatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów,
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego,
- praktyczna znajomość i umiejętność obsługi aplikacji Generatora Wniosków Płatniczych,
- umiejętność obsługi Internetu i poczty elektronicznej,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku w projekcie
- prowadzenie sprawozdawczości finansowej projektu z uwzględnieniem zarówno wytycznych POKL jak i wewnętrznych wymogów Starostwa Powiatowego w Sejnach,
- kontrola i nadzór nad harmonogramem płatności, wydatkami projektu,
- kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalnym i merytorycznym,
- sporządzanie i opis dokumentów finansowo-księgowych,
- bieżący kontakt z Kierownikiem projektu w zakresie realizacji budżetu projektu i utrzymania dyscypliny budżetowej,
- sporządzanie okresowych wniosków o płatność w części finansowej, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,
- sporządzanie raportów, zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektu,
- kontrola poziomu osiągniętych wskaźników projektu
- współpraca w zakresie spraw finansowych projektu z Instytucją Pośredniczącą II stopnia,
- archiwizowanie dokumentów finansowych i sprawozdawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- udostępnianie dokumentacji projektu instytucjom uprawnionym do przeprowadzania kontroli i audytu,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy osób zatrudnionych na potrzeby projeku,
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) Życiorys (CV),
2) kwestionariusz osobowy*
3) list motywacyjny,
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6) dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy w realizacji projektów współfinansowanych z UE/lub i rządowych,
7) oświadczenie, że kandydat na wolne stanowisko nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
2. Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (m.in. zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach).
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: Sejny, ul. 1 Maja 1.
- Specyfika pracy na stanowisku:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze w budynku nie posiadającym windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.
VII. W Starostwie Powiatowym w Sejnach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor - specjalista ds. rozliczeń finansowych” w terminie do dnia 10 grudnia 2013 r. do godz. 10.00. W przypadku dokumentów przesłanych pocztą o terminie decyduje data stempla pocztowego. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Inne informacje.
Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na to stanowisko został określony w Zarządzeniu Nr 42/2013 Starosty Sejneńskiego z dnia 29 listopada 2013r.
Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne, które zakwalifikowały się do etapu drugiego konkursu zostanie przeprowadzona rozmowa oraz ewentualnie test pisemny.
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu zostanie upowszechniona na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dodatkowo osoby, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomione (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszone do drugiego etapu konkursu.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 07 stycznia 2014 r. w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro).
Dodatkowych informacji udziela:
- P. Henryka Pawlukanis – inspektor, tel. 87/5173919
Starosta
Andrzej Szturgulewski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).
Metryka strony