nabor_finanse_2013
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 32/13
Starosty Sejneńskiego
z dnia 5 listopada 2013 r.
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Sejneńskiego
z dnia 5 listopada 2013 roku
o otwartym i konkurencyjnym naborze na 2 wolne stanowiska urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Sejnach
Starosta Sejneński
ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze
Referent w Wydziale Finansowym
w Starostwie Powiatowym w Sejnach,
ul.1 Maja 1,16-500 Sejny
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Sejnach
ul. 1 Maja 1
16-500 Sejny
II. Określenie stanowisk urzędniczych:
Referent w Wydziale Finansowym
2 etaty – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskami urzędniczymi zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – referent w Wydziale Finansowym.
- Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne ( preferowane wyższe).
- Posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy.
- Znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, rachunkowości jednostek budżetowych i sprawozdawczości budżetowej.
- Obsługa specjalistycznych programów sprawozdawczych i księgowych,
- Znajomość techniki księgowej – z uwzględnieniem specyfiki samorządu terytorialnego i umiejętność jej wykorzystania.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, świadczeń w razie choroby i macierzyństwa pracowników sfery budżetowej,
- znajomość programu Płatnik,
- znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych,
- znajomość zagadnień dotyczących wydatków strukturalnych,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych,
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, zorganizowanie, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność planowania
i organizacji czasu pracy, umiejętność pracy w zespole.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- Przygotowanie, kompletowanie, dekretowanie i księgowanie w programie finansowo-księgowym dokumentów finansowych dotyczących dochodów i wydatków Starostwa, jako jednostki budżetowej, dochodów budżetu państwa, dochodów i wydatków budżetu Powiatu, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
- Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań Starostwa jako jednostki budżetowej oraz zbiorczych sprawozdań budżetu powiatu.
- Sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań Rb-N, Rb-Z, Rb-UN, Rb-UZ dla jednostek posiadających osobowość prawną.
- Sporządzanie list płac pracowników Starostwa ( kompletowanie dokumentów stanowiących podstawę wynagrodzeń, terminowe odprowadzanie składek do ZUS oraz podatku dochodowego do Urzędu Skarbowego, kompletowanie dokumentów dotyczących świadczeń w razie choroby i macierzyństwa, prowadzenie kartotek wynagrodzeń),
- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych, naliczanie umorzeń, rozliczanie inwentaryzacji rocznych.
- Sporządzanie przelewów w programie bankowym.
- Wystawianie faktur VAT (za wyjątkiem PFGZGiK)
9. Prowadzenie kont pozabilansowych: zaangażowanie wydatków budżetowych, zmian w planie finansowym Starostwa, zmian w planie dochodów i wydatków budżetu powiatu, wydatków strukturalnych.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dowodu osobistego,
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) dokumenty potwierdzające co najmniej 2 letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy w komórkach księgowości w jednostkach samorządu terytorialnego,
6) oświadczenie, że kandydat na wolne stanowisko urzędnicze nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
2. Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (m.in. zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach).
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: Sejny, ul. 1 Maja 1.
- Specyfika pracy na stanowisku:
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze w budynku nie posiadającym windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.
VII. W Starostwie Powiatowym w Sejnach wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent w Wydziale Finansowym w Starostwie Powiatowym w Sejnach” w terminie do dnia 22 listopada 2013 r. do godz. 10.00.
W przypadku dokumentów przesłanych pocztą o terminie decyduje data stempla pocztowego.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Inne informacje.
Skład Komisji przeprowadzającej postępowanie w sprawie naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze wraz z harmonogramem postępowania w sprawie naboru na to stanowisko został określony w Zarządzeniu Nr 32/13 Starosty Sejneńskiego z dnia 5 listopada 2013r.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne, które zakwalifikowały się do etapu drugiego konkursu zostanie przeprowadzona rozmowa oraz ewentualnie test pisemny.
Informacja o sposobie oraz terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu zostanie upowszechniona na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dodatkowo osoby, które spełniły wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomione (telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie) i zaproszone do drugiego etapu konkursu.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat&sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Sejnach na stanowisko wskazane w niniejszym ogłoszeniu będą dołączone do jego akt osobowych.
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 15 grudnia 2013 r. w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro).
Dodatkowych informacji udziela:
- P. Dorota Bykowska – Skarbnik Powiatu, tel. 87/5173921
- P. Aneta Kimszal – Sekretarz Powiatu, tel. 87/5173914
Starosta
Andrzej Szturgulewski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).
Metryka strony