dostawa_mat._lt/pl/132_przet._2

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl


Sejny: Dostawa materiałów oraz sprzętu w celu realizacji projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 235030 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sejneński , ul. 1Maja 1, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5162066, faks 087 5162013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sejny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów oraz sprzętu w celu realizacji projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów oraz sprzętu w celu realizacji projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013. W zakres zamówienia wchodzi: Snowadła - 2 szt. 2 duże snowadła pionowe różnych wymiarów służące do nawijania nici potrzebnych do osnucia przy tkaniu różnego rodzaju tkanin na wielkich krosnach. Snowadła winny mieć możliwość składania i rozkładania. Deseczki do krajek klockowych - 20 szt. Deseczki do tkania klockowego 1 szt zawiera kpl 16 deseczek o wymiarach 6cm na 6cm o grubości ok. 2mm. Deseczki te winny być wykonane z drewna, sklejki, lub innego lekkiego i trwałego materiału. Maszyna do szycia - 1 szt. Wieloczynnościowa elektryczna maszyna do szycia, prosta w obsłudze i posiadająca najważniejsze funkcje do szycia, prostego i ozdobnego Projektor z ekranem - 1 szt. Ekran projekcyjny + stojak - 1 szt Aparat cyfrowy - 1 szt. Kamera - 1szt. Stojak do aparatu/kamery - 1 szt. Statyw Drukarka wielofunkcyjna - 1 szt. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE LASEROWE KOLOROWE - 1 szt Tonery zapasowe: ORYGINAŁY, black - 2 szt., yellow: 1 szt., magenta - 1 szt., cyjan - 1 szt. Komputery - 3 szt. Komputer nr 1 (notebook): Komputer nr 2 (notebook): Komputer nr 3 (stacjonarny) Obudowa: Typu All-in-One Deski - 5 m3 Deski o następujących parametrach: 2m3 - deski sosna o grubości 20mm 2m3 deski sosna o grubości 15mm 1m3 - tarcica, sosna o grubości 5cm bez oflisów Deski powinny być dobrze oszlifowane o wilgotności 8 - 14%. Inne materiały (scyzoryki, noże, igły, papier, itp.) a) noże do cięcia papieru - 13szt b) papier brystol do wycinanek w kolorach: malachitowy, oliwkowy, tycjan, zielony, ciemnofioletowy o formacie B-1 po 12 arkuszy każdego koloru (razem 60 szt) c) scyzoryki do rzeźbienia w drewnie z jednym ostrzem wykonane z wysoko jakościowej stali - 5szt. d) 10 kompletów igieł z uchwytem do filcowania + 50 szt pojedynczych, e) 10 igieł tapicerskich zakrzywionych, f) 10 igieł grube, długie 6-8 cm nieostre, g) dziurkacze ozdobne: - margaretka midi - szt. 1 - łezki II - szt. 1 - listwa ornament - szt. 1 - listwa diamenciki - szt. 1 - stokrotki (listwa brzegowa) - szt. 1 - brzegowy z listwą (wkładka muszelki) - szt 1 h) nożyczki do precyzyjnego cięcia, metalowe - 5 szt i) nożyczki do papieru metalowe o długości ostrza ok. 10 cm - 12 szt j) nożyczki dekoracyjne o różnorodnych ostrzach - 1 kpl k) antyramy do wycinanek z plexy o formacie B1 szt - 13 ł) farby akrylowe do malowania na drewnie w kolorach żółty-200ml. Biały 200ml. Zielony w dwóch odcieniach po 200ml. ,niebieski w dwóch odcieniach po 200ml..czerwony ciemny 200ml., lub komplet w podobnych kolorach i ilościach Krzesła - szt. 15, - tapicerowane siedzisko i oparcie koloru ciemno-szarego lub brązowego. Metalowa rama, chromowana lub malowana. Możliwość składowania w stosie do 10 szt. Stół - szt. 4, - Nogi stalowe z profilu okrągłego/kwadratowego mocowane do ramy, blat z płyty co najmniej 18 mm dwustronnie laminowanej - krawędzie oklejone 2 mm obrzeżem PCV. Stoły o wymiarach od: długość: 180-200 oraz szerokości od 70/80 cm, o standardowej wysokości, w kolorze olchy. Biurko - szt. 1 - komputerowe drewniane z wysuwaną półka na klawiaturę, wymiary biurka: szerokość - 125-135 cm, wysokość -ok. 73 cm (+-3 cm), w kolorze olchy Szafki - 5 szt. - przeznaczona na segregatory A-4 - wymiary zewnętrzne szafki wysokość/szerokość/głębokość ok. 110/80/40 - wykonane z płyty laminowanej w kolorze olcha - zamykane na zamek Półki - 15m - wykonane z płyty laminowanej z oklejonymi bokami koloru olcha - długość/głębokość każdej półki 150 cm/25 cm - każda półka musi posiadać dwa mocowania do ściany od dołu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 44.14.20.00-7, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 42.71.50.00-1, 38.65.21.00-1, 39.24.10.00-9, 30.23.21.10-8, 44.19.10.00-5, 39.22.70.00-9, 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 30.19.73.30-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Przedstawią pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010, nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1) zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian parametrów asortymentu na równoważne lub wyższe z jednoczesnym obniżeniem ceny; 2) w przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy 3) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy w zakresie zaistniałych zmian. 4) Pozostałe zmiany: -siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; -zmiana obowiązującej stawki VAT. (jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę); -jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. -rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi dostawami. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w 85 % współfinansowane z projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Snowadła - 2 szt. Deseczki do krajek klockowych - 20 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Snowadła - 2 szt. 2 duże snowadła pionowe różnych wymiarów służące do nawijania nici potrzebnych do osnucia przy tkaniu różnego rodzaju tkanin na wielkich krosnach. Snowadła winny mieć możliwość składania i rozkładania. Wymiary I Rodzaj (1 szt) - wysokość snowadła po rozłożeniu powinna mieć wysokość około 180cm a pojedyńcze skrzydło około 50cm. Snowadło winno mieć 4 skrzydła i obracać się wokół swojej osi. Na skrzydłach snowadła muszą być powbijane drewniane paliki co 30cm o długości około 20 cm. II Rodzaj (1 szt) - wysokość około 120cm a pojedyncze skrzydło około 30cm. Pozostałe elementy konstrukcji tak jak w I rodzaju. Deseczki do krajek klockowych - 20 szt. Deseczki do tkania klockowego 1 szt zawiera kpl 16 deseczek o wymiarach 6cm na 6cm o grubości ok. 2mm. Deseczki te winny być wykonane z drewna, sklejki, lub innego lekkiego i trwałego materiału. Muszą być oszlifowane, polakierowane, z zaokrąglonymi rogami, aby dobrze ślizgały się między nićmi podczas ich obracania. Każda deseczka winna posiadać 4 otworki o przekroju 6mm i wykonane w odległości 8mm od zaokrąglenia narożników. Do kompletu powinno być dołączone płaskie czółenko i duża metalowa agrafka do spinania kpl deseczek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.00.00-6, 44.14.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Maszyna do szycia - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszyna do szycia - 1 szt. Wieloczynnościowa elektryczna maszyna do szycia, prosta w obsłudze i posiadająca najważniejsze funkcje do szycia, prostego i ozdobnego: Winna posiadać: - kilkadziesiąt programów ściegowych ,w tym ściegi proste, użytkowe, owerlokowe, kryte i bardzo przydatne ściegi ozdobne do haftowania wzorów ludowych w postaci kwiatków, gałązek itp. - kilka rodzajów automatycznego obszywania dziurek - płynną regulacje długości ściegu (do 5 mm) - płynną regulację szerokości ściegów (do 7 mm) - duży, czytelny wyświetlacz LCD, który informuje o wybranym ściegu, jego długości i szerokości oraz podpowiada, jaką stopkę zastosować - precyzyjną regulację prędkości szycia - przycisk START/STOP (możliwość szycia bez rozrusznika nożnego) - automatyczne ryglowanie - wolne ramię - łatwe szycie na okrągło - regulowany docisk stopki - możliwość szycia wstecz - wyłączany transport - wbudowany zewnętrzny obcinacz nitek - wbudowany nawlekacz igły - możliwość szycia podwójną igłą (szycie dekoracyjne) - wbudowany nawlekacz igły - możliwość szycia podwójna igłą - oświetlenie miejsca szycia z maszyny Maszyna do szycia winna zawierać również dodatkowe wyposażenie w postaci: - stopki uniwersalnej - stopki do wszywania zamków - stopki do ściegu owerlokowego - stopkę do naszywania aplikacji i ściegów ozdobnych - stopkę do automatycznego obszywania dziurki - stopkę do ściegu krytego - sztywną walizkę - zestaw kilka sztuk szpulek - zestawu igieł - pędzelka - rozpruwacza - wkrętak - kabel zasilający - rozrusznik nożny - oliwiarka - nożyce krawieckie Maszyna powinna być objęta co najmniej 24 miesięczną gwarancją i posiadać instrukcję w języku polskim. Serwis i gwarancja w Polsce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projektor z ekranem - 1 szt. Ekran projekcyjny - szt 1 Aparat cyfrowy - 1 szt. Kamera - 1szt. Stojak do aparatu/kamery - 1 szt. Drukarka wielofunkcyjna - 1 szt. Komputery - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor z ekranem - 1 szt. Wymagania minimalne: Rozdzielczość optyczna min.1920 x 1080 Kontrast min. 5000:1 Jasność ANSI [lumen]: min. 2000 Przekątna ekranu [m]: min 0.71, maks. 7.62 Gwarancja (projektor): co najmniej 24 miesiące Żywotność lampy: min. 4500 h Głośniki: wbudowany, min. 10W Torba: W zestawie Ekran projekcyjny Wymiary: 175x175 cm Stojak: TAK Aparat cyfrowy - 1 szt. Typ: Aparat fotograficzny kompakt Zoom: co najmniej 20x optyczny, obiektyw szerokokątny 25 mm; Matryca: CMOS min 12,0 MP Procesor: DIGIC 5 GPS: Tak System: Intelligent IS Filmy: Full HD Wyświetlacz LCD: przekątna min 7,0 cm, Tryb: Smart Auto (58 scen); identyfikacja twarzy a także ręczny, Av i Tv Karta pamięci: w zestawie karta SDHC ,16 GB, 2 sztuki Pokrowiec: w zestawie Gwarancja: co najmniej 24 miesiące Kamera - 1szt. Typ: Kamera wideo FULL HD 3MOS Przetwornik obrazu: Przetwornik MOS 1/4.1 x 3 Całkowita liczba pikseli: nie mniejsza niż 9 megapikseli (3 megapikseli x 3 ) Zoom Optyczny: nie mniejszy niż 12x Długość ogniskowej 2.84 - 34.1 mm Nośniki zapisu Karty pamięci SD/SDHC/SDXC Format nagrywania [AVCHD] AVCHD 3D/ Progresywny / [iFame] MP4 Format sygnału 1080/ 50p, 1080/ 50i, 540/ 25p Metoda kompresji [2D] MPEG-4 AVC/ H.264 / [3D] MPEG-4 MVC/ H.264 Procesor obrazu: Crystal Engine Pro II lub równoważny Karta pamięci: w zestawie 32 GB SDHC Class 10 Akumulator: dodatkowy/e akumulator/y o łącznym czasie pracy kamery nie krótszym niż 10h Pokrowiec: tak Gwarancja na kamerę: co najmniej 24 miesiące Stojak do aparatu/kamery - 1 szt. Statyw Maksymalna wysokość nie mniejsza niż 155 cm Głowica: GŁOWICA 3D, Z TRZEMA RĄCZKAMI Pokrowiec: tak Drukarka wielofunkcyjna - 1 szt. Typ: URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE LASEROWE KOLOROWE Dupleks: TAK Sieć bezprzewodowa: TAK Prędkość kopiowania: minimum 25 str./min (mono i kolor) Podajnik papieru: min. 250 arkuszy Tonery zapasowe: ORYGINAŁY, black - 2 szt., yellow: 1 szt., magenta - 1 szt., cyjan - 1 szt. Komputery - 3 szt. Komputer nr 1 (notebook): Przekątna ekranu: 13-14,9 cala Procesor: Intel serii i-3 lub równoważny osiągający w teście PassMark CPU wynik minimum 2622 punktów Liczba gniazd USB 3.0: 3 Dysk twardy: min. 500 GB Pamięć operacyjna: min. 4GB System operacyjny: Windows 7 / 8 / nowszy lub równoważny. Oprogramowanie: Pakiet MS Office 2010 lub równoważny. Za pakiet równoważny uważa się taki, w którym bezproblemowo można otwierać pliki formatów docx, xlsx, pptx. Gwarancja: min. 24 miesiące Torba do laptopa: Tak Komputer nr 2 (notebook): Typ: komputer przenośny typu notebook Przekątna ekranu: 17-17,9 cala Procesor: Intel serii i-3 lub równoważny osiągający w teście PassMark CPU wynik minimum 3836 punktów Liczba gniazd USB 3.0: 2 szt. Liczba gniazd USB 2.0: 2 szt. Dysk twardy: min. 750 GB Pamięć operacyjna: 6GB System operacyjny: Windows 7 / 8 / nowszy lub równoważny. Oprogramowania: Pakiet MS Office 2010 lub równoważny Za pakiet równoważny uważa się taki, w którym bezproblemowo można otwierać pliki formatów docx, xlsx, pptx. Gwarancja: 24 miesięcy Torba do laptopa: Tak (kolor: czarna) Komputer nr 3 (stacjonarny) Obudowa: Typu All-in-One Płyta główna: zaprojektowana na zlecenie producenta jednostki centralnej komputera, zintegrowana z monitorem tzw. All-in-One Przekątna ekranu: 18 cala Procesor: Intel serii i-3 lub równoważny osiągający w teście PassMark CPU wynik minimum 4032 punktów Liczba gniazd USB: 3 Dysk twardy: min. 500 GB Pamięć operacyjna: min. 4GB Akcesoria bezprzewodowe: mysz i klawiatura System operacyjny: Zainstalowany Windows 7 / 8 / nowszy lub równoważny. Oprogramowania: Pakiet MS Office 2010 lub równoważny. Za pakiet równoważny uważa się taki, w którym bezproblemowo można otwierać pliki formatów docx, xlsx, pptx. Gwarancja: min. 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 38.65.21.00-1, 30.23.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Deski - 5 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Deski - 5 m3 Deski o następujących parametrach: 2m3 - deski sosna o grubości 20mm 2m3 deski sosna o grubości 15mm 1m3 - tarcica, sosna o grubości 5cm bez oflisów Deski powinny być dobrze oszlifowane o wilgotności 8 - 14%..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Inne materiały (scyzoryki, noże, igły, papier, itp.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inne materiały (scyzoryki, noże, igły, papier, itp.) a) noże do cięcia papieru - 13szt b) papier brystol do wycinanek w kolorach: malachitowy, oliwkowy, tycjan, zielony, ciemnofioletowy o formacie B-1 po 12 arkuszy każdego koloru (razem 60 szt) c) scyzoryki do rzeźbienia w drewnie z jednym ostrzem wykonane z wysoko jakościowej stali - 5szt. d) 10 kompletów igieł z uchwytem do filcowania + 50 szt pojedynczych, e) 10 igieł tapicerskich zakrzywionych, f) 10 igieł grube, długie 6-8 cm nieostre, g) dziurkacze ozdobne: - margaretka midi - szt. 1 - łezki II - szt. 1 - listwa ornament - szt. 1 - listwa diamenciki - szt. 1 - stokrotki (listwa brzegowa) - szt. 1 - brzegowy z listwą (wkładka muszelki) - szt 1 h) nożyczki do precyzyjnego cięcia, metalowe - 5 szt i) nożyczki do papieru metalowe o długości ostrza ok. 10 cm - 12 szt j) nożyczki dekoracyjne o różnorodnych ostrzach - 1 kpl k) antyramy do wycinanek z plexy o formacie B1 szt - 13 ł) farby akrylowe do malowania na drewnie w kolorach żółty-200ml. Biały 200ml. Zielony w dwóch odcieniach po 200ml. ,niebieski w dwóch odcieniach po 200ml..czerwony ciemny 200ml., lub komplet w podobnych kolorach i ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.10.00-3, 39.22.70.00-9, 30.19.73.30-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Krzesła - szt. 15, Stół - szt. 4, Biurko - szt. 1 Szafki - 5 szt. Półki - 15m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła - szt. 15, - tapicerowane siedzisko i oparcie koloru ciemno-szarego lub brązowego. Metalowa rama, chromowana lub malowana. Możliwość składowania w stosie do 10 szt. Stół - szt. 4, - Nogi stalowe z profilu okrągłego/kwadratowego mocowane do ramy, blat z płyty co najmniej 18 mm dwustronnie laminowanej - krawędzie oklejone 2 mm obrzeżem PCV. Stoły o wymiarach od: długość: 180-200 oraz szerokości od 70/80 cm, o standardowej wysokości, w kolorze olchy. Biurko - szt. 1 - komputerowe drewniane z wysuwaną półka na klawiaturę, wymiary biurka: szerokość - 125-135 cm, wysokość -ok. 73 cm (+-3 cm), w kolorze olchy Szafki - 5 szt. - przeznaczona na segregatory A-4 - wymiary zewnętrzne szafki wysokość/szerokość/głębokość ok. 110/80/40 - wykonane z płyty laminowanej w kolorze olcha - zamykane na zamek Półki - 15m - wykonane z płyty laminowanej z oklejonymi bokami koloru olcha - długość/głębokość każdej półki 150 cm/25 cm - każda półka musi posiadać dwa mocowania do ściany od dołu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Andrzej Szturgulewski

Starosta Powiatu w Sejnach

 

Metryka strony

Udostępniający: Bogdan Kowalewski - Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Bogdan Kowalewski

Data wytworzenia: 2013-06-19

Wprowadzający: Bogdan Kowalewski

Data wprowadzenia: 2013-06-19

Data modyfikacji: 2013-06-19

Opublikował: Bogdan Kowalewski

Data publikacji: 2013-06-19