Ogłoszenie o przetargu na dostawę paliw płynnych (ze względu na brak zbiorników do przechowywania paliw - tankowanie do baku

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o  wartości  poniżej 60 000 euro
Znak sprawy 5/11/2004
1) Zamawiający:
a) pełna nazwa zamawiającego:
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SEJNACH
b) REGON: |_7_|_9_|_0_|_6_|_7_|_5_|_7_|_1_|_4_|
c) kod, miejscowość, województwo, powiat: 16 - 500, Sejny, podlaskie, sejneński
d) ulica, nr domu, nr lokalu: Marchlewskiego 19
e) internet: e-mail: pzdsejny@poczta.onet.pl
f) numer tel.: kierunkowy  (087)                      tel. 516-30-60      faks 516-30-60
  
2) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
a) imię i nazwisko: Jarosław Polens
b) telefon: tel. 516-30-60
c) e-mail:pzdsejny@poczta.onet.pl
d) nr lokalu: 19/7
e) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 08:00 do 14:00
3) Tryb zamówienia:  PRZETARG NIEOGRANICZONY
4) Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:
Dostawę paliw płynnych (ze względu na brak zbiorników do przechowywania paliw - tankowanie do baku ), olei i smarów na potrzeby taboru samochodowego Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach na 2005r.
miejsce realizacji zamówienia: woj. podlaskie, powiat sejneński, miasto Sejny
rodzaj zamówienia: dostawa
kategoria usług: 23000
Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych
5) Termin (okres) realizacji zamówienia: - wymagany  - pożądany
Do końca grudnia  2005r.
 6) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):
 cena (koszt)  100 %
7) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
a) formularz można odebrać do dania  14-12-2004r.:
  osobiście w siedzibie zamawiającego,  nr lokalu: pokój nr 7
  pocztą elektroniczną, adres:      
 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt 10zł.
10) W przetargu mogą wziąć udział oferenci :
spełniający warunki zawarte w  art. 22 ust. 1 i  nie podlegający wykluczeniu na podstawie 
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych , oraz spełniający    warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
11) Miejsce i termin składania ofert:
a) miejsce składania:
  siedziba zamawiającego (nr lokalu): sekretariat pokój nr 8
 b) w terminie do: |_2_|_0_|_0_|_4_|  . |_1_|_2_|  . |_1_|_5_|    godz. |_0_|_9_| : |_0_|_0_|
12) Miejsce i termin otwarcia ofert:
a)       miejsce otwarcia :
 w siedzibie zamawiającego (nr lokalu): pokój nr 7
b) data: jak data składania ofert,   godz. |_0_|_9_| : |_0_|_0_|
c) oferent związany będzie złożoną ofertą do dania 14 stycznia 2004r.
 
 Aleksander Niedźwiedź
(podpis kierownika jednostki)

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2004-12-13

Data modyfikacji: 2004-12-13

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2004-12-13