Ogłoszenie przetargu na Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o  wartości  poniżej 60 000 euro
Znak sprawy 3/09/2004
1) Zamawiający:
a) pełna nazwa zamawiającego:
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SEJNACH
b) REGON: |_7_|_9_|_0_|_6_|_7_|_5_|_7_|_1_|_4_|
c) kod, miejscowość, województwo, powiat: 16 - 500 , Sejny , podlaskie, sejneński
d) ulica, nr domu, nr lokalu: Marchlewskiego 19
e) internet: e-mail: pzdsejny@poczta.onet.pl
f) numer tel.: kierunkowy (087) tel. 516-30-60, faks 516-30-60
2) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
a) imię i nazwisko: Jarosław Polens
b) telefon: tel. 516-30-60
c) e-mail: pzdsejny@poczta.onet.pl
d) nr lokalu: 19/7
e) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 08:00 do 14:00
3) Tryb zamówienia:            PRZETARG NIEOGRANICZONY
4) Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:
Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach  polegające na odśnieżaniu dróg oraz na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu mieszanki piaskowo-solnej.
miejsce realizacji zamówienia: woj. podlaskie, powiat sejneński
rodzaj zamówienia: usługi
Dopuszcza się składanie ofert częściowych
5) Termin (okres) realizacji zamówienia: - wymagany  - pożądany
 listopad 2004 do kwiecień 2005.
6) Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:
   w wysokości: 2 000zł. (słownie: dwa tysiące   zł.)
7) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):
 cena (koszt) (przy obu zadaniach) 100 %
9) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
a) formularz można odebrać do dania  27-09-2004r.:
  osobiście w siedzibie zamawiającego,  nr lokalu: pokój nr 7
  pocztą elektroniczną, adres:      
  lub za zaliczeniem pocztowym.
b) cena formularza: 20 zł    (słownie: dwadzieścia zł)
10) W przetargu mogą wziąć udział oferenci :
spełniający warunki zawarte w  art. 22 ust. 1 i  nie podlegający wykluczeniu na podstawie 
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych , oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
11) Miejsce i termin składania ofert:
a) miejsce składania:
 siedziba zamawiającego (nr lokalu): sekretariat pokój nr 8
b) w terminie do: |_2_|_0_|_0_|_4_|  . |_0_|_9_|  . |_2_|_8_|    godz. |_0_|_9_| : |_0_|_0_|
12) Miejsce i termin otwarcia ofert:
a) miejsce otwarcia :
 w siedzibie zamawiającego (nr lokalu): pokój nr 7
b) data: jak data składania ofert,   godz. |_0_|_9_| : |_0_|_0_|
c) oferent związany będzie złożoną ofertą do dania 27 października 2004r.
 Aleksander Niedźwiedź 
(podpis kierownika jednostki)

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2004-12-13

Data modyfikacji: 2004-12-13

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2004-12-13