Przetarg na dostawę wozu strażackiego

 

 

 Powiat Sejneński

ul. 1-go Maja 1 16-500 Sejny

 

pieczęć zamawiającego

 

 Znak sprawy: OR-343/01/05

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

o wartości powyżej 130 000 EURO

 

 

1) Zamawiający:

a) pełna nazwa zamawiającego:

POWIAT SEJNEŃSKI

b) kod, miejscowość, województwo:

16-500 Sejny, województwo: podlaskie

c) ulica, nr domu, nr pokoju:

1-go Maja  1

d) numer kierunkowy: +48 087

 tel. 5162066               faks 5162013 

e) Poczta elektroniczna (e-mail): biuro@powiat.sejny.pl

f) Adres internetowy (URL): www.powiat.sejny.pl

 

2) Ogłasza przetarg nieograniczony na:

Dostawa wozu strażackiego

Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:

Jeden ciężki terenowy samochód ratowniczo-gaśniczego 6 x 6. Masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć 24 000 kg. Kabina  min 3-osobowa. Kolor : błotniki przednie, tylne i zderzaki – białe, kabina, zabudowa – czerwony RAL 3000. Zbiornik wody o pojemności min 8 m3. Autopompa jednozakresowa o wydajności min. 4000 l/min przy ciśnieniu 0.8MPa .  Spełnia wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą "Prawo o ruchu drogowym." Pojazd musi   posiadać certyfikat zgodności wydany przez CNBOP

miejsce realizacji zamówienia: siedziba wykonawcy

a) rodzaj zamówienia: dostawa

b) CPV: 34.14.42.10-3

c) w postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 20 000 złotych

d) zamawiający wymaga od wykonawcy przed zawarciem umowy, wniesienia zabezpieczenia

    należytego wykonania umowy w wysokości 4 % ceny całkowitej podanej w ofercie

d) termin związania ofertą – 60 dni

e) w postępowaniu nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych

f)  Całkowita wartość lub zakres zamówienia

    Dostawa jednego ciężkiego wozu strażackiego

g) zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków UE

    Projekt Współpraca Transgraniczna Polski, Białorusi i Litwy w celu ochrony środowiska,

    ludzi i mienia.

   Program - Narodowy Program dla Polski 2002

h) Główne warunki finansowania i płatności

   Za wydany samochód  ratowniczo-gaśniczy ZAMAWIAJĄCY zapłaci WYKONAWCY w ciągu 30 dni od otrzymania przez ZAMAWIAJĄCEGO faktury, po uprzednim odbiorze samochodu, potwierdzonym protokołem odbioru technicznego i jakościowego podpisanym przez przedstawicieli obu stron.

   Dla WYKONAWCÓW krajowych: płatności będą dokonywane w EUR na konto bankowe WYKONAWCY otwarte w PLN przeliczane zgodnie z kursem kupna banku ZAMAWIAJĄCEGO, z którego dokonywane są  płatności.

  Dla WYKONAWCÓW zagranicznych : płatności będą dokonywane w EUR na konto bankowe WYKONAWCY.

  Podatek VAT, cła i opłaty importowe zostaną zapłacone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i umowami międzynarodowymi dotyczącymi realizacji programu Phare.

  Podatek VAT, cła i opłaty importowe nie będą płacone ze środków pochodzących z funduszu Phare

 

3) Termin (okres) realizacji zamówienia: do 10 / 06 / 2005

 

4) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych

     Dostępne do: 25/04/2005 

     Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach, ul. Strażacka 2, 16-500

    Sejny  tel. +48 87 5162154,   faks: +48 87 5162154

 

5) Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

a) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację:

-         osobiście w siedzibie zamawiającego

-         Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach, ul. Strażacka 2, 16-500 Sejny  tel. +48 87 5162154   faks: +48 87 5162154

b) cena formularza: 0.00

 

6) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:

a) imię i nazwisko: Ryszard Gałdzewicz

b) telefon: (+48 087) 5162154   faks: +48 87 5162154

c) e-mail: kppspse@straz.bialystok.pl

d)  godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: od 07:30 do 15:00

 

7) Opis warunków uczestnictwa w postępowaniu:

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy – prawo zamówień publicznych.

  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 

     ustawy Prawo zamówień publicznych

Zdolność ekonomiczna i finansowa – wymagane dokumenty

- informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dostępne środki finansowe nie mogą być mniejsze niż 700 000  złotych)

- polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

- sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres (minimalne obroty za ostatni rok nie mogą być niższe niż 3 500 000 zł).

Zdolność techniczna – wymagane dokumenty

- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji .

- wykazu zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat (2002-2004),  o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów minimum pięciu referencji potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie

Opis sposobu dokonania spełnienia warunków.

Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów - wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

 8) Miejsce i termin składania ofert:

oferty można składać w siedzibie zamawiającego:

POWIAT SEJNEŃSKI

ul. 1-go Maja 1

16-500 Sejny - sekretariat 

w terminie do dnia 25/04/2005 do godziny 10:00

 

 9) Miejsce i termin otwarcia ofert:

oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego:

Powiat Sejneński

ul. 1-go Maja 1,

16-500 Sejny w pok. nr 10

w dniu 25/04/2005 o godz. 10:15

 

10) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):

- cena - 100%

 

11) Ogłoszenie zostało przekazane w celu publikacji do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz Prezesa UZP dnia 03.03.2005 r.

 

Starosta Powiatu w Sejnach

Piotr Marian Luto

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2005-03-09

Data modyfikacji: 2005-03-09

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2005-03-09