Przetarg 22
-
Projekt współfinansowany prze Unię Europejską oraz Budżet Państwa
Sejny, dnia 17.10.2005r.
- Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
- Zamówienie realizowane jest w ramach działania 3.5.2 Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego
-
- Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach
- ogłasza przetarg nieograniczony na zakup sprzętu medycznego z podziałem na 3 zadania.
-
- Zadanie 1: zakup ultrasonografu.
- Zadanie 2: zakup stołu operacyjnego i lampy bezcieniowej.
- Zadanie 3: zakup zestawu do badań holterowskich EKG z dekoderami cyfrowymi i zestawu do prób wysiłkowych z bieżnią.
- Informacje dodatkowe, w tym wgląd do posiadanej dokumentacji posiadanej przez SP ZOZ w Sejnach związanej z realizacją przedsięwzięcia można uzyskać w godz. 7:00 - 14:30
- Jolanta Szafranowska tel. 087 516 21 38 wew. 319
- Łukasz Gulan tel. 087 516 21 38 wew. 316
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do odebrania w siedzibie zamawiającego
- w Sejnach, ul. Dr E. Rittlera 2 w cenie 50 zł netto lub do przesłania pocztą.
- Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych.
- Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty wariantowej.
- Wymagany termin wykonania zamówienia: w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy;
- 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia
- Wadium całości zamówienia wynosi: 9 600 zł (dziewięć tysięcy sześćset złotych)
- Kryteria oceny ofert:
- Cena - 90 %
- Cena jednej roboczogodziny wraz z dojazdem serwisu pogwarancyjnego - 10 %
- Oferty należy składać do dnia 7.12.2005 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego w Sejnach, ul. Rittlera 2, w Sekretariacie.
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 7.12.2005 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego w Sejnach,
- ul. Dr E. Rittlera 2, w Sekretariacie
- Wykonawca związany jest ofertą przez okres 60 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Dyrektor SP ZOZ w Sejnach
- inż. Waldemar Kwaterski
-
Metryka strony