2012_udzielenie_zam_2_kredyty
25/09/2012 S184 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta
PL-Sejny: Usługi udzielania kredytu
2012/S 184-302236
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Powiat Sejneński
ul. 1 Maja 1
Punkt kontaktowy: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny
Osoba do kontaktów: Bogdan Kowalewski
16-500 Sejny
POLSKA
Tel.: +48 875173906
E-mail: biuro@powiat.sejny.pl
Faks: +48 875162013
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.powiat.sejny.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl
Dostęp elektroniczny do informacji: http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1 841 599,00 PLN oraz udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań z środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 1 265 675,00 PLN.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowea)Usługi ubezpieczeniowe b)Usługi bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Siedziba Wykonawcy.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Część 1 Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie - 1 841 599,00 PLN.
Specyfika kredytu:
a) przewidywany termin uruchomienia kredytu – 20.9.2012 r.
b) spłata odsetek: miesięczne, od miesiąca stycznia 2013 r.
c) okres spłaty rat w latach 2013 – 2027 (kwartalnie)
Część 2 Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie - 1 265 675,00 PLN.
Specyfika kredytu:
a) przewidywany termin uruchomienia kredytu: 20.9.2012 r.
b) spłata odsetek od miesiąca stycznia 2013 r. (miesięcznie)
c) termin spłaty – 31.12.2013 r. - jednorazowo (z możliwością wcześniejszej spłaty)
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Wartość: 1 064 868,14 PLN
Bez VAT
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
OR.272.7.2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 146-244306 z dnia 1.8.2012
Inne wcześniejsze publikacje
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 156-259550 z dnia 16.8.2012
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: OR.272.7.2012 Część nr: 1 - Nazwa: Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie - 1 841 599,00 PLN.
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
21.9.2012
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 2
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA, Regionalny Oddział Korporacyjny w Białymstoku
ul. Noniewicza 89
16-400 Suwałki
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 1 128 148,37 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Najniższa oferta 965 511,11 i najwyższa oferta 980 839,04 PLN
Bez VAT
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: OR .272.7.2012 Część nr: 2 - Nazwa: Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie - 1 265 675,00 PLN.
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
21.9.2012
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 3
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Bank Polska Kasa Opieki – Spółka Akcyjna Oddział Suwałki
ul. Kościuszki 56
16-400 Suwałki
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 185 113,96 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Najniższa oferta 99 357,03 i najwyższa oferta 100 209,24 PLN
Bez VAT
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
Aneta Kimszal – Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny tel. +48 875173919 lub +48 875173910 lub Bogdan Kowalewski – Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny tel.: +48 875173906 lub +48 875173910 fax: +48 875162013 w godz. 7:30 – 15:30.
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzup.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.3.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołania można składać w terminie 10 dni od dnia zawiadomienia oraz ogłoszenia o wyniku postępowania do dnia 20.9.2012 r.
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Sekretariat Departamentu Odwołań
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21.9.2012
Andrzej Szturgulewski
Starosta Powiatu w Sejnach
Metryka strony