aktualiz_progr_ochrony_srodowiska_2012

 

Sejny, 12.07.2012 r.
nr sprawy: OŚRL.602.1.2012
 
Zaproszenie do złożenia oferty
 
Starostwo Powiatowe w Sejnach, działając w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2010 nr 113 poz.759 z późn. zmianami) oraz zarządzeniem nr 28/08 z dnia 18 grudnia 2008 r. Starosty Powiatu w Sejnach w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, zaprasza do złożenia ofert na następujące zadanie:
 
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Opracowanie raportu z wykonania „Programu ochrony środowiska Powiatu Sejneńskiego” za okres poprzedni.
b) Opracowanie aktualizacji „Programu ochrony środowiska Powiatu Sejneńskiego na lata 2012 -2015, z perspektywą na lata 2016-2019”.
c) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko.
Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana po wykonaniu i przekazaniu zamawiającemu dzieła i otrzymaniu umówionego wynagrodzenia zrzeka się autorskich praw majątkowych w zakresie wykorzystania opracowanej koncepcji.
Dokumenty powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami:
ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony Środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150, ze zm.),
ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2008 r. Nr 199, poz. 1227, ze zm.),
innymi ustawami i przepisami wykonawczymi dotyczącymi zagadnień ochrony środowiska i racjonalnego wykorzystania zasobów naturalnych, oraz w oparciu o Politykę Ekologiczną Państwa i Wytycznymi Ministra Środowiska sporządzania programów ochrony środowiska na szczeblu regionalnym i lokalnym.
Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia uzgodnionych i zaopiniowanych projektów na Zarządzie Powiatu, Komisjach Rady Powiatu oraz sesji Rady Powiatu.
Forma opracowania:
Każdy egzemplarz dokumentu będącego przedmiotem opracowania powinien posiadać formę książkową i składać się z następujących części:
tekstowej,
graficznej,
elektronicznej.
Ilość kopii opracowań: 4 szt. w formie książkowej oraz 4 szt. w formie elektronicznej (CD-ROM).
 
2. Opis sposobu przygotowania oferty:
- ceny podane w ofercie muszą być wyrażone cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
- oferta ma być napisana w języku polskim,
- oferta musi obejmować całość zamówienia
- oferta cenowa będzie ceną brutto obejmującą wszelkie koszty związane z realizacją usługi wynikające wprost z zamówienia, jak również w nim nie ujęte, a niezbędne do wykonania usługi.
Ofertę w zaklejonej kopercie na formularzu nr 1 do zaproszenia z dopiskiem ,,Aktualizacja programu ochrony środowiska Powiatu Sejneńskiego” należy dostarczyć lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny do dnia 24.07.2012 r. godz. 10.00.
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.07.2012 r. o godz. 10.15 w Starostwie Powiatowym w Sejnach ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny pok. nr 10.
3. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego faktu wykonawca przedłoży dokument wskazany w pkt 9 SIWZ.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego faktu wykonawca przedłoży dokumenty wskazane w pkt 9 SIWZ.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie tego faktu wykonawca przedłoży dokumenty wskazane w pkt 9 SIWZ.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp.
 
4. Do oferty dołączyć następujące dokumenty:
  • Formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 na
formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do zaproszenia
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- referencje z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Załączyć wykaz zrealizowanych usług (co najmniej 3 zamówienie na usługę, tożsamą z przedmiotami zamówienia),
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenia oraz odpisy z właściwego rejestru muszą zostać złożone odrębnie przez każdego z wykonawców.
Dokumenty muszą być składane w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego wykonawcę..
 
Brak jednego z powyższych dokumentów skutkować może odrzuceniem oferty !
 
5. W postępowaniu nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających
7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena – 100%
8. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
- wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem
upływu jej składania.
- cena oferty musi zawierać całkowity koszt realizacji zamówienia i uwzględniać ewentualne upusty i rabaty.
9. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Mariusz Nowel tel.: 87 5173907
10. Sposób porozumiewania się:
W formie pisemnej za pomocą Poczty Polskiej, pocztą elektroniczną na adres: biuro@powiat.sejny.pl , faksem nr 87 5162013 oraz osobiście w siedzibie zamawiającego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na zapytanie o ile wpłynął do Zamawiającego nie później niż 3 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
11. Zamawiający udzieli wyjaśnień na ewentualne pisemne zapytania Wykonawców dotyczące przedmiotu zamówienia, nie później niż na 2 doby od ostatecznego terminu składania ofert na stronie internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl/ (przetargi). Ewentualne wyjaśnienia należy bezwzględnie ująć przy sporządzaniu oferty.
12. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, po stwierdzeniu spełnienia warunków opisanych w niniejszym zaproszeniu oraz zaakceptowaniu propozycji wyboru Wykonawcy przez kierownika zamawiającego.
13. Zamawiający zamieści informację o wyniku postępowania na stronie internetowej powiatu (BIP) oraz powiadomi wybranego Wykonawcę o wyborze jego oferty pisemnie ze wskazaniem miejsce i terminu podpisania umowy.
 
 
 
 
W załączeniu:
  • formularz oferty (zał. nr 1)
  • oświadczenia (zał. nr 2 i 2a )
  • projekt umowy (zał. nr 3)

Andrzej Szturgulewki

Starosta Powiatu w Sejnach

 

 
 

Metryka strony

Udostępniający: Bogdan Kowalewski - Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Bogdan Kowalewski

Data wytworzenia: 2012-07-16

Wprowadzający: Bogdan Kowalewski

Data wprowadzenia: 2012-07-16

Data modyfikacji: 2012-07-18

Opublikował: Bogdan Kowalewski

Data publikacji: 2012-07-16