ogloszenie_nabor_2010
O G Ł O S Z E N I E
Starosty Sejneńskiego
z dnia 10 września 2010 roku
o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Sejnach
Starosta Sejneński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor w Wydziale Finansowym
w Starostwie Powiatowym w Sejnach,
ul.1 Maja 1,16-500 Sejny
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Sejnach
ul. 1 Maja 1
16-500 Sejny
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Podinspektor w Wydziale Finansowym
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne
3) posiada udokumentowany co najmniej półroczny staż pracy w komórkach księgowości
w jednostkach samorządu terytorialnego,
4) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor w Wydziale Finansowym,
6) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
8) znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, rachunkowości jednostek budżetowych i sprawozdawczości budżetowej,
9) obsługa specjalistycznych programów sprawozdawczych i księgowych (Perseus F/K, Besti@, Home Net),
10) znajomość techniki księgowej – z uwzględnieniem specyfiki samorządu terytorialnego
i umiejętność jej wykorzystania.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych,
2) znajomość zagadnień dotyczących wydatków strukturalnych, zaangażowania wydatków budżetowych,
3) znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych,
4) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
5) znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej,
6) umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
7) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
8) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, zorganizowanie, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność planowania
i organizacji czasu pracy, umiejętność pracy w zespole.
IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
1. Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie w programie Perseus F/K dokumentów finansowo – księgowych dotyczących dochodów Starostwa, jako jednostki budżetowej, dochodów i wydatków budżetu Powiatu, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
2. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych Rb – 27s Starostwa oraz Rb-27s i Rb-28s budżetu Powiatu.
3. Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań z dochodów
i wydatków budżetu powiatu oraz wydatków i dochodów Starostwa wykorzystując program Besti@.
4. Prowadzenie kont pozabilansowych: zaangażowanie wydatków budżetowych, zmian w planie finansowym Starostwa, zmian w planie dochodów i wydatków budżetu powiatu, wydatków strukturalnych.
5. Sporządzanie przelewów w programie Home Net
6. Wystawianie faktur VAT (za wyjątkiem PFGZGiK)
7. Wprowadzenie do systemu SHRIMP informacji o udzielonej pomocy publicznej, sporządzanie raportów z w/w pomocy.
V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy *
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dowodu osobistego,
4) odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) dokumenty potwierdzające co najmniej półroczny staż pracy w komórkach księgowości
w jednostkach samorządu terytorialnego,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
na stanowisku: podinspektor w Wydziale Finansowym,
7) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że kandydat na wolne stanowisko urzędnicze nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
i skarbowe,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów naboru.
2. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (m.in. zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach).
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor w Wydziale Finansowym w Starostwie Powiatowym
w Sejnach” w terminie do dnia 27 września 2010 roku do godz. 9.00 w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny)
VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 16/2010 Starosty Sejneńskiego z dnia 10 września 2010r.
w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.
Harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze został ustalony
w zarządzeniu Nr 16/2010 Starosty Sejneńskiego z dnia 10 września 2010r.
w sprawie ogłoszenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 1/09 Starosty Sejneńskiego z dnia 16 stycznia 2009r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Sejnach.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona dnia 27 września 2010 roku o godz. 14.00 na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny
/I pięto/) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego
w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl, zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Lista zawierać będzie imiona i nazwiska oraz miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów z którymi w dniu 29 września 2010 roku od godz. 10.00 Komisja prowadzić będzie rozmowy kwalifikacyjne w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny) – I piętro, pok. Nr 10.
Kandydaci zakwalifikowani na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją
nie będą indywidualnie powiadamiani.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny, I piętro) oraz poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”).
Oferty odrzucone należy odbierać osobiście od dnia 11 października 2010r. w budynku Starostwa Powiatowego w Sejnach (ul.1 Maja 1, 16 – 500 Sejny), w pok. Nr 12 (I piętro).
Dodatkowych informacji udziela:
1) P. Aneta Kimszal– Skarbnik Powiatu, tel.+ 48 87 5162066, + 48 87 5173919.
S TA R O S T A
Ryszard Grzybowski
* kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego
w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Ogłoszenia, Przetargi”, następnie zakładka: „Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze”) oraz w budynku Starostwa Powiatowego
w Sejnach ( ul. 1 Maja 1, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 12 (I piętro).
Metryka strony