przetarg_szkolenia_II_pcpr

Sejny: Przeprowadzenie szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach, ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 517 34 15, faks 87 517 34 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających z pomocy społecznej z terenu powiatu sejneńskiego realizowanych w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie jest podzielone na 7 części: Część 1- Kurs Prawo jazdy kategorii B- 1 osoba -Miejsce szkolenia teoretycznego Ełk, Część 2- Kurs Prawo jazdy kategorii B- 1 osoba - Miejsce szkolenia teoretycznego Białystok, Część 3- Kurs Prawo jazdy kategorii C+E - 1 osoba - Miejsce szkolenia teoretycznego Sejny, Część 4- 2h zajęć praktycznych jazdy przygotowującej do egzaminu na prawo jazdy kategorii A - 1 osoba Część 5- 3h zajęć praktycznych jazdy przygotowującej do egzaminu na prawo jazdy kategorii B - 1 osoba Część 6- 2h zajęć praktycznych jazdy przygotowującej do egzaminu na prawo jazdy kategorii T - 1 osoba 1) Dotyczy Części od 1 do 6. Miejsce szkolenia praktycznego: Teren powiatu białostockiego- 1 osoba kat. B. Teren powiatu ełckiego i suwalskiego- 1 osoba kat. B. Teren powiatu sejneńskiego i suwalskiego- część 4,5,6, Zamawiający wymaga, aby ilość godzin poszczególnych kursów była zgodna z Programem Szkolenia Kandydatów na Kierowców dla każdej z wyżej wymienionych kategorii- zał. Nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów z dnia 27.10.2005r (Dz. U. Nr 217 poz.. 1834). Kurs może być rozłożony w czasie. Wykonawca przy ustalaniu terminu kursów weźnie pod uwagę możliwości czasowe uczestników kursu. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe, również w formie elektronicznej. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem państwowym. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia uczestników kursu na egzamin państwowy i opłacenia egzaminu państwowego w zakresie każdego rodzaju prawa jazdy w uprawnionym ośrodku egzaminacyjnym oraz zapewnienia dojazdu na egzamin wszystkim uczestnikom szkolenia. Wyposażenie sali dydaktycznej: dostęp do stanowiska komputerowego max. 2 uczestników do jednego stanowiska. Zamawiający oświadcza, że wszyscy uczestnicy kursu są pełnoletni. Szkolenie rozpoczyna się badaniem lekarskim, których koszt pokrywa Zamawiający. Wykonawca umożliwi eksponowanie LOGO realizowanego projektu w miejscu i w czasie prowadzenia zajęć teoretycznych. Instytucja szkoląca będzie zobowiązana wszelką dokumentację opatrzyć odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz zawrzeć informację o współfinansowaniu szkolenia z EFS. Przestrzegać zasad promocji Projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie www. efs.gov.pl (Promocja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013). Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia w trakcie szkolenia listy obecności uczestników z każdego dnia szkolenia oraz przedstawienia kopii tej listy Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) protokół z egzaminu wewnętrznego, c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz przekazania kserokopii ww. dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia. - Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów szkolenia do dnia 31.12.2020 r. zgodnie z umową zawartą pomiędzy Samorządem Województwa Podlaskiego a Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach. Część 7 - szkolenie dla osób zatrudnionych przy napełnianiu zbiorników pojazdów samochodowych zasilanych gazem skroplonym (LPG). a) liczba godzin: 20h b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- 1 osoba c) przybliżony termin realizacji: lipiec/ listopad 2010r. Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą, zostanie on dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu. d) miejsce szkolenia: preferowane -Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn. e) cel kursu: - opanowanie znajomość instrukcji obsługi stanowiska napełniania zbiorników pojazdów samochodowych z silnikiem zasilanym gazem skroplonym, - opanowanie znajomość instrukcji obsługi zbiorników LPG zainstalowanych w pojazdach samochodowych z silnikiem zasilanym gazem skroplonym, - zapoznanie się z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku pracy, - zapoznanie się z przepisami szczegółowego postępowania w razie zagrożenia powstałego w związku z napełnieniem zbiorników LPG zainstalowanych w pojazdach samochodowych z silnikiem zasilanym gazem skroplonym. f) inne: wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs. Postanowienia ogólne: 1) Zamawiający zastrzega, że może zmiejszyć lub zwiększyć liczbę osób realizujących kurs: Część 1- Kurs Prawo jazdy kategorii B- odwołać kurs lub dodać 1 osobę. Część 2- Kurs Prawo jazdy kategorii B- odwołać kurs lub dodać 1 osobę Część 3- Kurs Prawo jazdy kategorii C+E - odwołać kurs lub dodać 1 osobę, Część 4- 2h zajęć praktycznych jazdy przygotowującej do egzaminu na prawo jazdy kategorii A - odwołać kurs lub dodać 1 osobę, Część 5- 3h zajęć praktycznych jazdy przygotowującej do egzaminu na prawo jazdy kategorii B - odwołać kurs lub dodać 1 osobę, Część 6- 2h zajęć praktycznych jazdy przygotowującej do egzaminu na prawo jazdy kategorii T - odwołać kurs lub dodać 1 osobę. Część 7 - szkolenie dla osób zatrudnionych przy napełnianiu zbiorników pojazdów samochodowych zasilanych gazem skroplonym (LPG)- odwołać kurs lub dodać 1 osobę. 2) Każdy z wykonawców powinien przedstawić dokładny program szkolenia, który powinien zawierać w szczególności: a) szczegółowego konspektu do zajęć uwzględniającego: - treść programu, - proponowaną liczbę godzin na poszczególne bloki tematyczne, - ilość godzin praktycznych i teoretycznych ogółem, - ilość godzin praktycznych i teoretycznych, przypadających na jednego uczestnika warsztatów, - informację o stosowanych metodach i technikach nauczania, - informację o materiałach dydaktycznych, udostępnianych uczestnikom zajęć wraz z formą ich udostępnienia, b) informacji dotyczącej: - miejsca odbywania zajęć teoretycznych /opis sal do zajęć teoretycznych/jeżeli dotyczy, - miejsca odbywania zajęć praktycznych /ilość stanowisk i ich dokładny opis oraz ich wyposażenie/, - wykazu zaproponowanego sprzętu, przyrządów, urządzeń niezbędnych celem realizacji zamówienia, - wykazu materiałów dydaktycznych, które otrzyma każdy uczestnik szkolenia wraz z formą udostępnienia, c) wykazu umiejętności i wiedzy, jaką nabędą uczestnicy warsztatów, d) imiennego wykazu osób w tym kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, e) szczegółowego preliminarza zajęć z uwzględnieniem kosztów poniesionych na organizację i realizację przedmiotowego warsztatów, f) proponowanego systemu, czasu i terminu realizacji zajęć (rozkład zajęć), g) wzoru świadectwa (certyfikatu lub zaświadczenia) ukończenia warsztatów, h) projektu ankiety dla uczestników warsztatów, i) sposób sprawdzania efektów szkolenia (egzamin). 3) Dokumentacja: Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia w trakcie kursu listy obecności uczestników z każdego dnia szkolenia oraz przedstawienia kopii tej listy Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kursu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: i) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, ii) protokół z egzaminu wewnętrznego, iii) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz przekazania kserokopii w/w dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia. 4) Oznakowanie: Wykonawca umożliwi eksponowanie LOGO realizowanego projektu w miejscu i w czasie prowadzenia zajęć teoretycznych. Instytucja szkoląca będzie zobowiązana wszelką dokumentację opatrzyć odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz zawrzeć informację o współfinansowaniu szkolenia z EFS. Przestrzegać zasad promocji Projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie www. efs.gov.pl ( Promocja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013). 5) Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określony w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 z 2006r. Poz.216). 6)Każdy uczestnik musi otrzymać na własność najpóźniej przed rozpoczęciem danego wykładu (prezentacji, spotkania) materiały merytoryczne, zawierające najważniejsze informacje omawiane na wykładzie. Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 listopada 2010r. Szczegółowe terminy każdego szkolenia zostaną ustalone w umowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zwiększenie liczby osób w poszczególnych częściach zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia- instruktor, wykładowca- wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji, uprawnień i doświadczeń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami- zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1. Cena - 60
• 2. stopień zdawalności egzaminu w częściach od 1 do 6 - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach, ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach, ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski FunduszSpołeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja integ racji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs Prawo jazdy kategorii B- 1 osoba.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce szkolenia teoretycznego Ełk- 1 osoba.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 60
o 2. stopień zdawalności egzaminu - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs Prawo jazdy kategorii B.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce szkolenia teoretycznego Białystok - 1 osoba.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 60
o 2. stopień zdawalnosci egzaminu - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs Prawo jazdy kategorii C+E.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce szkolenia teoretycznego Sejny - 1 osoba.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 60
o 2. stopień zdawalnosci egzaminu - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 2h zajęć praktycznych jazdy przygotowującej do egzaminu na prawo jazdy kategorii A.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miejsce szkolenia praktycznego teren powiatu sejneńskiego i suwalskiego - 1 osoba.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 3h zajęć praktycznych jazdy przygotowującej do egzaminu na prawo jazdy kategorii B.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miejsce szkolenia praktycznego teren powiatu sejneńskiego i suwalskiego - 1 osoba.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 2h zajęć praktycznych jazdy przygotowującej do egzaminu na prawo jazdy kategorii T.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miejsce szkolenia praktycznego teren powiatu sejneńskiego i suwalskiego - 1 osoba.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: szkolenie dla osób zatrudnionych przy napełnianiu zbiorników pojazdów samochodowych zasilanych gazem skroplonym (LPG)..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) liczba godzin: 20h b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- - 1 osoba.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach

/-/ Wirginia Pestka

Metryka strony

Udostępniający: Lidia Niewiadomska, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Data wytworzenia: 2010-07-02

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2010-07-02

Data modyfikacji: 2010-07-02

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2010-07-02