odbudowa_drogi_powiatowej

Sejny: Odbudowa odcinka drogi powiatowej nr 1205B Frącki-Dworczysko-Łoski-Mikaszówka o długości 300 m.
Numer ogłoszenia: 46985 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1 1, 16-500 Sejny, woj. podlaskie.
·                  Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.sejny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa odcinka drogi powiatowej nr 1205B Frącki-Dworczysko-Łoski-Mikaszówka o długości 300 m..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z odbudową odcinka drogi powiatowej nr 1205B Frącki-Dworczysko-Łoski-Mikaszówka od km 8+300 do km 8+600 (o długości 300 m). Szczegółowy zakres robót zawiera załącznik nr 1 do SIWZ przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 28.83.20.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
·                  Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w wysokości - 2 000,00 zł.
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów - wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować może wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

2. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ + kosztorys ofertowy wykonawcy.

3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert;

4. Odpis/kserokopia decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w zakresie budowy dróg), zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby/osób przewidzianej na kierownika budowy (uprawnienia takie musi posiadać co najmniej jedna osoba). Informacja dodatkowa: droga zaliczana jest do klasy technicznej Z (zbiorcza).

5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.

6. Wykaz osób i podmiotów (podwykonawcy), którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (zał. nr 5 do SIWZ).

7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (2004-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załączyć co najmniej 2 referencje) załącznik nr 6 do SIWZ.

8. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.sejny.pl (BIP-przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, pok. 15.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający będzie żądać zabezpieczenia należytego wykonaia umowy w wysokości 3 % ceny oferty. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będą dokonywane w PLN. Zamówienie finansowane z budżetu Państwa + środki własne. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami; w sprawach technicznych: Jarosław Polens - Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach tel/fax 087 516-30-60 w godz. 7:00 - 15:00 e-mail: pzdsejny@poczta.onet.pl adres: ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny w sprawach formalnych: Bogdan Kowalewski - Starostwo Powiatowe w Sejnach, tel. 087 5162066 fax: 087 5162013 w godz. 7:30 - 15:30 ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny e-mail: biuro@powiat.sejny.pl
 

Metryka strony

Udostępniający: Bogdan Kowalewski - specjalista Starostwo Powiatowe w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Data wytworzenia: 2008-03-07

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2008-03-07

Data modyfikacji: 2008-03-21

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2008-03-07