Przetarg 12 z 2007r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Techniczno-Rolniczych, ul. Konarskiego 23, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 0-87 516 36 40, fax 0-87 516 36 40.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sejny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kostki w ilości 220 ton.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa węgla kostki w ilości 220 ton
- klasa 22/23
- kaloryczność co najmniej 24 000 kJ/kg
- zawartość popiołu nie więcej niż 10 %
- zawartość siarki nie więcej niż 0.8 %
- wilgotność całkowita nie większa niż 10 %
- zawartość miału węglowego nie większa niż 10%
- spiekalność wg Rogi RI 11 lub niższa
- klasa 22/23
- kaloryczność co najmniej 24 000 kJ/kg
- zawartość popiołu nie więcej niż 10 %
- zawartość siarki nie więcej niż 0.8 %
- wilgotność całkowita nie większa niż 10 %
- zawartość miału węglowego nie większa niż 10%
- spiekalność wg Rogi RI 11 lub niższa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.11.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów - wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować może wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów - wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować może wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Wykonawca dołączy do oferty parametry jakościowe węgla, które muszą spełniać warunki minimalne przedmiotu zamówienia.
4. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert;
5. Przedstawi wykaz posiadanego sprzętu transportowego, zdolnego do prawidłowego realizowania zamówienia. Warunkiem będzie posiadanie co najmniej 2 środków transportowych o ładowności co najmniej 6 ton każdy. Jeżeli Wykonawca nie posiada własnego transportu lub posiada tylko jeden środek transportu, musi przedstawić umowę wynajmu lub współpracy na niezbędny transport w okresie realizacji zamówienia.
6. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Wykonawca dołączy do oferty parametry jakościowe węgla, które muszą spełniać warunki minimalne przedmiotu zamówienia.
4. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert;
5. Przedstawi wykaz posiadanego sprzętu transportowego, zdolnego do prawidłowego realizowania zamówienia. Warunkiem będzie posiadanie co najmniej 2 środków transportowych o ładowności co najmniej 6 ton każdy. Jeżeli Wykonawca nie posiada własnego transportu lub posiada tylko jeden środek transportu, musi przedstawić umowę wynajmu lub współpracy na niezbędny transport w okresie realizacji zamówienia.
6. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.sejny.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Techniczno-Rolniczych im. Stanisława Staszica w Sejnach, Anna Ignatowicz, Fax: 0...87 5163640.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Techniczno-Rolniczych im. Stanisława Staszica w Sejnach, ul. Konarskiego 23, 16-500 Sejny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie będzie żądać zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będą dokonywane w PLN.
Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będą dokonywane w PLN.
Metryka strony