Przetarg 10 z 2007r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
(o wartości powyżej 14 000 euro i nie przekraczającej 211000 euro. )
Znak sprawy 01/09/2007
1) Zamawiający:
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SEJNACH
REGON: |_7_|_9_|_0_|_6_|_7_|_5_|_7_|_1_|_4_|
kod, miejscowość, województwo, powiat: 16 - 500 , Sejny , podlaskie, sejneński
ulica, nr domu, nr lokalu: Marchlewskiego 19
internet: e-mail: pzdsejny@poczta.onet.pl
numer tel.: kierunkowy (087) tel. 516-30-60 faks 516-30-60
Pracownik uprawniony do kontaktów z oferentami
a) imię i nazwisko: Jarosław Polens
b) telefon: tel. 516-30-60
c) e-mail: pzdsejny@poczta.onet.pl
d) nr lokalu: 19/7
e) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 07:00 do 14:00
2) Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
3) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.sejny.pl (BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd
Dróg, ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny woj. podlaskie .
4) Przedmiot zamówienia:
4.1 Opis
4.1.1 Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Sejny
4.1.2 Rodzaj zamówienia: usługi
4.1.3 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa zwalczania śliskości zimowej 20% mieszanką piaskowo-solną (piasek 80% , sól 20%) oraz odśnieżanie dróg będących w zarządzaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach.
4.1.4 Zakres zamówienia
-odśnieżanie 263,0 m-g
-zwalczanie śliskości 20% mieszanką piaskowo-solną 726 t.
4.1.5 Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
– główny przedmiot 90212000-6 usługi odśnieżania
90213000-3 usługi usuwania oblodzeń
4.1.6 Oferty częściowe i wariantowe
– dopuszcza się składanie ofert częściowych
– nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
4.1.7 Miejsce realizacji zamówienia: woj. podlaskie, teren powiatu sejneńskiego .
5) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
– od 01-11-2007 do 15-04-2008
6) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
6.1W postępowaniu mogą brać udział oferenci :
– spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych,
– spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
– którzy wniosą wadium.
6.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
– Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów - wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
– Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować może wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
6.3 Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w wysokości - 2 000,00 zł.
7) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):
cena (koszt) (przy wszystkich zadaniach) 100 %
8) Miejsce i termin składania ofert:
8.1 Miejsce składania ofert: w siedzibie zamawiającego (nr lokalu): pokój nr 7
8.2 Termin składania ofert: 19.09.2007 do godz. 10:00
8.3.Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
9) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
10) Czy wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:Nie.
11) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
Aleksander Niedźwiedź
Kierownik PZD w Sejnach
( podpis kierownika jednostki)
Metryka strony